הארי ומייגן בקולומביה. צילום: AFP

לאחר העדכון במצבה של קייט מידלטון: הארי ומייגן בהכרזה חדשה

חברת ההפקה של בני הזוג עומדת מאחורי סדרת דוקו חדשה, שתעסוק בענף הפולו שהנסיך חובב במיוחד • ההודעה מטעם נטפליקס יצאה שעתיים בלבד אחרי שמידלטון הכריזה שסיימה עם טיפולי הכימותרפיה

[object Object]

פחות משעתיים אחרי העדכון המעודד במצבה הרפואי של הנסיכה קייט מידלטון, שהכריזה כי סיימה עם טיפולי הכימותרפיה שלה, התקבל אתמול (שני) דיווח נוסף מטעם משפחת המלוכה הבריטית, אם כי בעניין שונה לגמרי.

נטפליקס הכריזה כי סדרת התעודה החדשה בהפקתם של הנסיך הארי והדוכסית מייגן מרקל, העוסקת בספורט פולו הסוסים שהארי הוא חובב מושבע שלו, תיקרא "POLO" ותושק בדצמבר הקרוב.

"POLO" היא סדרת דוקו חדשה שעוקבת אחרי ספורטאי עילית בינלאומיים ומעניקה הצצה בלעדית אל מאחורי הקלעים של הענף. הסדרה מגיעה מבית היוצר של Archwell, חברת ההפקה של בני הזוג ואולפני "Boardwalk".

אם התזמון של נטפליקס נראה לכם לא ראוי, בלשון המעטה, אתם לא היחידים שחושבים כך: גולשים רבים הביעו את מורת רוחם לגבי סמיכותן של שתי ההכרזות, עם שפע של תגובות זועמות. "יצאתם עם זה מיד אחרי שקייט שחררה סרטון על סיום הטיפולים שלה", "איזה מגעילים אתם, מנסים לרכוב על נסיכת וויילס כדי למכור סדרה מחורבנת על טמבל שמתעלל בסוסים" ועוד פנינים מהסוג הזה. אולי המתנה של כמה ימים באמת הייתה מיטיבה עם כל הצדדים.

קייט מידלטון, צילום: רויטרס
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו