סדרת הלהיט חוזרת לעונה נוספת - אז למה המעריצים מודאגים?

"כללי המשחק", דרמת הפעולה מבית רשת CBS, תשוב לעונה שנייה בקרוב מאוד • אך קהל המעריצים העלה חששות לגבי גורלן של שתי דמויות מפתח

"כללי המשחק". צילום: יח"צ

לא רק ש"כללי המשחק" הוכתרה כסדרה החדשה הכי נצפית בארה"ב בעונת השידורים החולפת, דרמת הפעולה מבית רשת CBS בכיכובו של ג'סטין הארטלי ביססה את עצמה, כנגד כל הסיכויים, כסדרת הפריים טיים עם הרייטינג הכי גבוה בצפון אמריקה, ועקפה בסיבוב הפקות ותיקות יותר כמו "האנטומיה של גריי", "שלדון הצעיר" ואפילו "NCIS". עם ההצלחה מגיע התיאבון, ואף שהעונה הראשונה של הסדרה, שמגוללת את הרפתקאותיו של איש ההישרדות קולטר שו, הסתיימה לפני פחות מחודשיים, ב-CBS לא בזבזו יותר מדי זמן והודיעו כי העונה השנייה תושק כבר באוקטובר הקרוב.

אך למרות ההתרגשות הרבה בקרב המעריצים, שבוודאי ישמחו לראות את הארטלי חוזר להתרוצץ בשטח מוקדם מהצפוי, החידוש המהיר של "כללי המשחק" העלה חששות לגבי גורלן של שתי דמויות מפתח - או ליתר דיוק השחקנים שמגלמים אותן. מדובר בג'נסן אקלס, שמשחק את ראסל - אחיו הגדול והקרבי של קולטר, ובמליסה רוקסבורג כדורי - אחותו הקטנה של הגיבור הראשי ופרופסורית מדופלמת לפיזיקה בזכות עצמה.

קולטר וראסל ב"כללי המשחק", צילום: יח"צ

אף שהשחקנים הופיעו בעונה הראשונה בתפקידי אורח בלבד, הם עדיין מהווים חלק חשוב מעלילת-גג שעוסקת במותו המסתורי של אב המשפחה, עלילה שללא ספק תתפתח בעונות הבאות.

הבעיה היחידה: מאז צילומי העונה הראשונה של "כללי המשחק", לוהקו אקלס ורוקסבורג לתפקידים ראשיים בשתי סדרות מתח חדשות: ג'נסן ב-"Countdown" של אמזון, שבה הוא יגלם שוטר המגוייס ליחידה סודית שחוקרת מקרה רצח ועולה על קונספירציה רחבת היקף, ואילו מליסה תוביל את "The Hunting Party" של רשת NBC - שעוסקת אף היא ביחידת עילית הנאבקת ברוצחים מסוכנים במיוחד (הטוויסט: הרוצחים ברחו מבית סוהר שלכאורה אינו קיים). הכל טוב ויפה, אבל השאלה הגדולה היא האם אקלס ורוקסבורג יחזרו ל"כללי המשחק" בעודם מחוייבים לסדרות החדשות שלהם, או שמא מפיקי "כללי המשחק" ייאלצו ללהק את התפקידים של ראסל ודורי מחדש?

קולטר ודורי ב"כללי המשחק", צילום: יח"צ

הבשורה המשמחת: אפשר לישון בשקט, שכן אקלס ורוקסבורג חוזרים. אמנם עדיין בתפקידי אורח, "אבל ליותר מפרק אחד", כך חשף השואו-ראנר (מנהל ומפיק על) של הסדרה, אלווד ריד, בפאנל של CBS. "השגנו אותו, הוא חוזר. יש לו סיפור מעולה", הבהיר ריד לגבי אקלס, והבטיח שגם קו העלילה של רוקסבורג יסתעף. אפשר לחזור לשגרה.

העונה הראשונה של "כללי המשחק" זמינה לצפייה בדיסני+.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר