העונה החדשה של הסדרה המוערכת רק עלתה – וכבר יש לה הישג מטורף

פחות משבוע לאחר פרמיירת עונתה השלישית של "הדוב", מתברר כי פרק הפתיחה שלה השיג את הנתון השלישי הגבוה ביותר אי פעם לסדרה מקורית בשירות הסטרימינג הולו • האם זה שיפור לעומת העונות הקודמות שלה ומתי היא תעלה בארץ? כל הפרטים

“THE BEAR” — “Tomorrow” — Season 3, Episode 1 (Airs Thursday, June 27th) — Pictured: Jeremy Allen White as Carmen “Carmy” Berzatto. CR: FX.. צילום: באדיבות דיסני+ ישראל

העונה השלישית של "הדוב" אמנם עלתה לשידור בארצות הברית רק בשבוע שעבר, אך כבר כעת היא מסתמנת כלהיט ענק: על פי נתוני הולו, שירות הסטרימינג שבו משודרת הסדרה המוערכת, פרק פתיחת העונה החדשה השיג 5.4 מיליון צפיות בארבעת הימים הראשונים שלו – הנתון השלישי הגבוה ביותר אי פעם לפתיחת סדרה מקורית בשירות.

עוד עולה מנתוני הצפייה, שרלוונטיים לארה"ב ולמדינות השונות שבהן הסדרה משודרת ברחבי העולם בדיסני+ (בישראל היא תעלה בשירות ב-17 ביולי), כי מדובר בעלייה של 24% לעומת פרק פתיחת העונה הקודמת של הסדרה ביוני של השנה שעברה, אז היא השיגה 4.35 מיליון צפיות – לאחר שזו בעצמה השיגה עלייה מרשימה של 70% לעומת פתיחת העונה הראשונה.

פתיחה מרשימה במיוחד. מתוך "הדוב", צילום: באדיבות דיסני+ ישראל


כשעונתה השנייה של הסדרה עלתה בשנה שעברה, היא בילתה חמישה שבועות בדירוג 10 הסדרות הנצפות ביותר בארה"ב, אליו היא חזרה לאחר שזכתה בחודש ינואר האחרון בלא פחות מב-10 פרסי אמי, כולל לסדרת הקומדיה הטובה ביותר ולשלושה מכוכביה, בהם ג'רמי אלן וויט.

העונה השלישית של הסדרה עוקבת אחר השף כרמי, שמתקשה לעמוד ברף הגבוה שהוא העמיד לעצמו בנוגע למסעדה של אחיו אותה הוא לקח תחת חסותו, ועל מערכות היחסים שלו עם חבריו לעבודה.

מתוך "הדוב", צילום: באדיבות דיסני+ ישראל
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר