"רוקדים עם כוכבים" ושאר פיזוזים: בטלוויזיה כולם מזיזים את הגוף ולא ברור למה

העונה של "רוקדים עם כוכבים" תופסת תאוצה, וגם בגזרת הילדים לא חסר • נדמה כאילו כולם רוקדים כל היום • ניר וולף לא מבין את הקטע

נטע ברזילי ב"רוקדים עם כוכבים". צילום: צילום מסך, קשת 12

כולם רוקדים עכשיו: אף פעם לא הייתי טוב בריקודים. אף פעם לא באמת הבנתי איך מזיזים את הגוף. במסיבות אני מסתכל סביב בקנאה. בריקוד הסלואו שלי בחתונה חטפתי בלקאאוט בתוך שלוש שניות ושכחתי את הצעדים שהתאמנתי עליהם שבועות. אם היו לוקחים אותי ל"רוקדים עם כוכבים", הייתי נזרק משם מהר יותר מחזי דין.

"רוקדים עם כוכבים 2024", צילום: רותם לבל

בקיצור, אני לא רוקד כשעצוב, וגם לא רוקד כששמח. אבל נדמה כאילו מסביבי כולם רוקדים כל היום. העונה של "רוקדים עם כוכבים" תופסת תאוצה, וגם בגזרת הילדים לא חסר.

אתמול (22:00) עלתה ב-HOT3 "ספין", סדרת דרמת נוער חדשה, שמתעסקת בקבוצה של רקדני ברייקדאנס משכונת מצוקה שמתכנסים למחנה אימונים בהדרכת גיא זו-ארץ ודנה פרידר, ומתמודדים על מקום באולימפיאדה (החל מהקיץ הופך הברייקדאנס לענף אולימפי).

כולם רוקדים עכשיו. "ספין", צילום: יח"צ

שלוש הדקות הראשונות של הפרק הוקדשו לריקוד. אחר כך נקרעו לקים אור אזולאי הנעליים, סטפן לגר הסתבך עם עבריינים, ואיכשהו בסוף כולם רקדו. רק אני לא מצליח לרקוד, או להסתכל על אנשים רוקדים בטלוויזיה. מה הקטע עם זה, כנראה לא אבין לעולם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר