לאחר האיומים על החרמת האירוויזיון אם ישראל תשתתף: צפו ביזהר כהן קוטל את איסלנד

הזמר וזוכה תחרות השירה הוותיק התארח בתוכניתו של גורי אלפי ברשת 13, פנה באנגלית למדינה המחרימה והטיח בה ביקורת נוקבת • "תמלאו את פיכם בקוביות קרח ופשוט תשתקו"

יזהר כהן פונה באנגלית לאיסלנד שהחרימה את ישראל באירוויזיון. צילום: רשת 13

יזהר כהן התארח בתוכנית "מה שאפשר" עם גורי אלפי ברשת 13 והטיח ביקורת נוקבת וקשה באיסלנד, שכידוע, החרימה את תחרות האירוויזיון במידה וישראל תשתתף בה - זאת על רקע מלחמת חרבות ברזל.

בשלב מסוים בתוכנית הישיר כהן מבט למצלמה ופנה באנגלית אל איגוד היוצרים של איסלנד: "אולי במקום להביא את העמדות הפוליטיות שלכם לאירוויזיון, פשוט תביאו שיר טוב ותזכו בתחרות. זאת הדרך שנזכור אתכם.

יזהר כהן, צילום: מאיה באומל בירגר

"איפה אתם? איפשהו בקוטב הצפוני. משהו עם קרח ואש... אחרת אתם יכולים להמשיך לנבוח כמה שאתם רוצים. יש לי סוד בשבילכם: אנחנו נישאר פה עוד 50 אלף שנה, בין אם אתם אוהבים את זה או לא. יש לכם הרבה קרח באיסלנד, נכון? אז תמלאו את פיכם בקוביות קרח ופשוט תשתקו לעזאזל. ישראל 12 נקודות, איסלנד 0!", חתם את דבריו החדים.

כידוע, באיגוד היוצרים של איסלנד לא התחברו להודעה כי ישראל תשתתף בתחרות למרות מלחמת חרבות ברזל ואיימו לבטל את השתתפותם בתחרות. כזכור, באירוויזיון 2019 שהתקיים בישראל הניפו נציגי המדינה את דגל אש"ף, בניגוד לחוקי התחרות וננזפו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר