הרייטינג של מסי: 35.5 אחוזים ויותר מ-1.2 מיליון ישראלים צפו אמש (ראשון) בגמר המונדיאל ובמשחק המותח בין ארגנטינה לצרפת.
לשם השוואה, בגמר המונדיאל בשנת 2018 צפו 37.2 אחוזים, בגמר 2014 צפו 36.7 אחוזים ובגמר 2010 צפו 37.1 אחוזים.
הדקה הנצפית ביותר הייתה בזמן חגיגות הניצחון של ארגנטינה ב-19:50, עם רייטינג של 44.5 אחוזים ו-1.630 מיליון צופים.
המשחק הגדול גם שירת את תאגיד השידור, שמהדורת החדשות ב"כאן 11" ששודרה מייד אחריו זכתה לרייטינג גבוה של 31.5 אחוזים. לשם השוואה, המהדורה של חדשות 12 צנחה ל-8 אחוזים והמהדורה של חדשות 13 עם 2.8 אחוזים בלבד.
בנוגע לתאגיד השידור יצוין גם כי שיא תקדימי נרשם עם 1,604,859 צפיות בדיגיטל, כך לפי התאגיד. שיא של 365,000 צופים נרשם במהלך הפנדלים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו