סביר שלא תיתקלו בבעיה שכזו, אבל אם אי פעם חשבתם לעצמכם מה אפשר לעשות עם 200 מיליון דולר מיותרים, התשובה היא: לקנות מתסריטאי עלילה מייגעת שכבר ראינו, ללהק את שחקן האקשן המאכזב בתולדות הקולנוע, ולהשקיע בעבודת מחשב שתהפוך אותו לסינתטי וחסר נשמה.
בסרט "האיש האפור" המיליונים הושקעו גם בלקיחת צמד הבמאים האחים רוסו, משוברי הקופות של מארוול, שעשו עבודה מדהימה בבחירת קאסט שחקנים מבטיח ובהפיכתם לנבחרת אנמית.
ריאן גוסלינג הוא "6", סוכן CIA שקנה את כרטיס "צא מהכלא" שלו תמורת השתעבדות לכל החיים. עשרים שנה אחר כך הוציא סוכן אחר של השירות חוזה על ראשו תוך שהוא צריך לשמור על בת טיפוחיו של סוכן אחר - ומכאן העניינים מתחילים לא להתרומם.
באחת הסצנות שואלת אותו הילדה למה קוראים לו 6, והוא עונה "כי 007 היה תפוס". גוסלינג לא מצליח להפגין פרומיל כריזמה וריתוק למסך שנדרש מסוכן או מסתם שחקן סרטי אקשן. גם שאר הקאסט המרשים על הנייר לא באמת מביא משהו ליצירה.
בסיום הסרט עניין אותי דבר אחד: האם "האיש באפור" באמת נכתב והופק כמגה בלוקבסטר, או כסרט אקשן בתקציב שפוי והגיוני, שבמהלכו ההפקה הבינה שצריך להכניס סצנת 100 מיליון דולר כבר בדקה 1:08, כדי להשאיר את חותם "הסרט היקר ביותר של נטפליקס אי פעם".
"האיש האפור", נטפליקס
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו