רוג'ר ווטרס. צילום: איי.פי.

"תחרימו אותו": פנייה לתחנות הרדיו בישראל בעקבות דבריו המקוממים של רוג'ר ווטרס

כידוע, חבר להקת פינק פלויד לשעבר, הידוע בהתבטאויותיו השנויות במחלוקת והקיצוניות נגד ישראל, התעמת בשידור עם המגיש פירס מורגן והכחיש את הטענות שחמאס אנס נשים ושרף תינוקות • "הדבר הערכי והנכון הוא להחרים את יצירותיו ואותו ובוודאי לא להיות שותפים לתגמולים אותם הוא מקבל מכל השמעה של שיריו", אומרת חגית פאר, יו"ר נעמת

[object Object]

יו"ר נעמת, חגית פאר, פונה לתחנות הרדיו בישראל בבקשה "להחרים את שיריו של רוג'ר ווטרס" - זאת בעקבות התבטאותו האחרונה והמקוממת. כידוע, במהלך ראיון לתוכניתו של העיתונאי והמגיש הבריטי פירס מורגן, התעמת המוזיקאי, סולנה לשעבר והדמות המובילה בלהקת פינק פלויד, עם המנחה על מעשי חמאס וההאשמות כלפי ישראל. 

רוג'ר ווטרס, צילום: איי.אף.פי.

ווטרס, הידוע בביקורתו כלפי ישראל ומי שהואשם פעמים רבות בעבר באנטישמיות, הכחיש את הטענות שחמאס אנס נשים ושרף תינוקות. "אין שום הוכחה לכך", טען. מורגן השיב: "האמת היא שיש, ואפילו לאו"ם יש הוכחות". כמו כן טען כי התינוק כפיר ביבס שוחרר בעסקה שהתקיימה. "לא יהיה נהדר אם תהיה חקירה אמיתית שתדאג להפריך את כל השקרים המגעילים שהישראלים סיפרו אחרי 7 באוקטובר?", שאל ווטרס. כשמורגן ביקש דוגמאות, השיב ווטרס: "על שריפת תינוקות ואונס נשים", ומורגן התעקש: "האמת היא שנשים אכן נאנסו". ווטרס המשיך להכחיש ואמר: "אין שום הוכחה לכך".

"אל תשדרו עוד את שיריו של רוג'ר ווטרס", אומרת כעת כאמור פאר, שפונה לכל תחנות הרדיו בישראל. "ההתבטאויות שלו מהלילה וטענותיו שחמאס כלל לא אנס נשים וגברים ולא ביצע טבח בעוטף מצטרפות להתבטאויות עבר רבות שבבסיסן אנטישמיות ורוע לב טהור. הדבר הערכי והנכון הוא להחרים את יצירותיו ואותו ובוודאי לא להיות שותפים לתגמולים אותם הוא מקבל מכל השמעה של שיריו".

מנכ"לית eco99FM נעם כהן גפן התייחסה לדבריה של פאר: "מאז תחילת המלחמה, עם התבטאויותיו הקודמות של ווטרס, הפחתנו את ההשמעות של שיריו ושירי להקתו המוערכת פינק פלויד כמעט לחלוטין. אלו הושמעו במסגרות של הקדשות ובקשות. הזדעזענו מהראיון, וכמובן שלא נשדר את שיריו בעתיד הנראה לעין".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו