לאחר שמונה למנכ"ל רדיו תל אביב: זוהי התוכנית החדשה של דידי הררי

כידוע, השדרן והמגיש הוותיק עזב את רדיו 103 לאחר כמעט שלושה עשורים • כיצד תיראה התוכנית החדשה שלו בתחנת הרדיו האזורי אליה עבר?

דידי הררי. צילום: קוקו

המעבר הושלם. השדרן ומגיש הטלוויזיה דידי הררי, שמונה לאחרונה למנכ"ל רדיו תל אביב, יגיש החל מיום ראשון הבא את התוכנית "דידי הררי בצהריים". התוכנית תשודר מדי יום בשעות 16:00-14:00 ברדיו תל אביב וברחבי הארץ (רדיו דרום, קול הים האדום ורדיו חם אש). תוכנית הצהריים של לירון ויצמן ונלי תגר לא נעלמת, ותשודר בימים ראשון עד רביעי בשעות 14:00-12:00.

כפי שפורסם לראשונה ב"ישראל היום", הררי עזב את רדיו 103 לאחר 29 שנים בתחנה ומונה לתפקיד מנכ"ל רדיו תל אביב. הררי הגיש את התוכנית "דידי לוקאלי" שהפכה לאחת התוכניות המואזנות בישראל.

דידי הררי, צילום: זיו קורן

כמתבקש, פורסם כי הררי גם יגיש תוכנית ברדיו תל אביב וכי המינוי ייכנס לתוקפו החודש. מדירקטוריון רדיו תל אביב נמסר אז: "אנחנו נרגשים לקראת העבודה המשותפת עם דידי הררי, מוותיקי ומייסדי הרדיו האזורי בישראל, ומאחלים לו הצלחה רבה".

דידי הררי מסר אז: "אני שמח לצאת לדרך חדשה וגאה להוביל את רדיו תל אביב. אין לי ספק שיחד עם צוות הרדיו נמשיך לפתח, לחדש ולהכתיב את סדר היום בתל אביב ובכל רחבי הארץ באמצעות מגוון תוכניות רדיו המשודרות בפריסה ארצית".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר