נואל גלאגר נגד הארי סטיילס: "לכל דבר שיוצא מ'אקס פקטור' אין שום קשר למוזיקה"

חבר להקת אואזיס לשעבר שוב משתלח בחבר הרכב וואן דיירקשן לשעבר, תוך ביקורת נוקבת הקשורה בחוסר אותנטיות אמנותית כמוזיקאי

נואל גלאגר והארי סטיילס, צילום: Gettyimages

נואל גלאגר נוהג רבות להשתלח באמנים צעירים, והפעם הוא מצא לעצמו מטרה חדשה בדמות לא אחר מאשר הארי סטיילס. בראיון שהעניק למדור ""Wired של מגזין ה"דיילי סטאר", ביקר איש להקת אואזיס לשעבר את חבר להקת וואן דיירקשן לשעבר, ועמו את כל זוכי התכנית "אקס פקטור" לדורותיהם.

"התכנית 'אקס פקטור' הזו, אין לה שום קשר למוזיקה, כל קשר כלל, ולכל דבר שיצא ממנה אין כל קשר למוזיקה", אמר גלאגר בן ה-54. משם פנה המוזיקאי הבריטי לבקר את מוסר העבודה של הזמר הצעיר. "אי אפשר לשכנע אותי שהארי סטיילס יושב עכשיו בחדר איפשהו וכותב שיר. במקרה הכי טוב הוא מוקף כרגע בהמון בנות. אני יכול להבטיח לך שהוא לא אוחז עכשיו בגיטרה אקוסטית ומנסה לכתוב שיר".

יש לציין כי במקרה של סטיילס ייתכן שזה נכון, אך בעיקר משום שלצד קריירה מוזיקלית הוא מטפח קריירת משחק ועתיד לככב בשני סרטים חדשים שייצאו בקרוב.

אין זו הפעם הראשונה בה הרוקר הוותיק מביע צורך לבקר את סטיילס. בראיון ל"אבסולוט רדיו" ב-2017 הוא אמר: "אנשים בגילי מזניחים את עצמם. הם שמנים, אידיוטים מקריחים עם קעקועים דהויים. הם יושבים בגאראז' שלהם וכותבים חרא כמו 'Sign of the Times' עבור הארי סטיילס. שיר שאם להיות כן, החתול שלי יכול כתוב בערך בעשר דקות!".

חרף ביקורתו של גלאגר, הארי סטיילס חתום על כל שירי שני אלבומי הסולו שהוציא. בסוף השבוע האחרון הוציא הכוכב את הסינגל "As It Was", שיר ראשון מתוך אלבומו החדש והשלישי, שעתיד לצאת בחודש הבא.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר