כריס בראון. צילום: Gettyimages

הסקנדלים בעולם הראפ נמשכים: כריס בראון מואשם באונס אישה על היאכטה של פי דידי

הראפר, שהיה מעורב בעבר במספר תקריות אלימות מתוקשרות נגד נשים, בהן האקסית ריהאנה, מואשם באונס של אישה במסיבה של שון קומבס • "הוא הגיש לי משקה ואז התחלתי להרגיש מוזר. הוא היה מעליי, אבל לא הצלחתי להזיז את הגוף או לדבר"

[object Object]

כריס בראון, אדם עם היסטוריה עשירה בכל הנוגע לאלימות נגד נשים, מואשם באונס. המתלוננת בחרה שלא להיחשף, והיא חלקה את סיפורה בסרט דוקומנטרי חדש שנקרא "כריס בראון: היסטוריה של אלימות" שמשודר בערוץ האמריקאי Investigation Discovery.

בסרט מובאות עדויות של מספר נשים שבאו במגע עם הראפר, אך העדות הקשה ביותר היא של האלמונית. לדבריה, היא פגשה את בראון בשנת 2020, במסיבה שהתקיימה על היאכטה של פי דידי (שבעצמו עומד מול שלל האשמות חמורות - שהפעם גם מערבות מוזיקאים נוספים שנכחו במסיבותיו לאורך השנים).

אפשר לכלוא אותו כבר?, צילום: יח"צ

לדברי האלמונית, "דיברנו מעט והוא הגיש לי משקה. זה השלב בו הזיכרון שלי התחיל להיות מוזר. אני לא בטוחה אם הוא מזג את המשקה, אבל שתיתי אותו והוא הגיש לי אחד נוסף מיד. הרגשתי עייפות והגוף שלי התחיל להיות כבד".

בהמשך סיפרה האנונימית כי בראון לקח אותה לחדר השינה. "שכבתי על הגב ולא הבנתי למה אני לא מצליחה לקום. הוא היה מעליי, אבל לא הצלחתי להזיז את הגוף או לדבר. כל כך נגעלתי".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by BROWN (@chrisbrownofficial)

לדבריה של האלמונית, היא הבינה שעברה אונס רק אחרי טיפול פסיכולוגי. "אני רוצה שאנשים יפסיקו לבייש קורבנות או לא להאמין להן, רק בגלל שהם אוהבים אמן בלי להכיר אותו באמת".

לבראון, כאמור, יש היסטוריה ענפה בכל הנוגע לתקיפות נשים; בשנת 2009 הוא תקף את זוגתו לשעבר ריהאנה בערב טקס פרסי הגראמי. באתר TMZ פרסמו תמונות של החבלות שעיטרו את פניה, ובראון נדון לעבודות שירות ומאסר על תנאי.

תקף אותה באלימות בראון וריהאנה, צילום: AFP

כמו כן, בשנת 2014 הוא ריצה עונש מאסר של קצת פחות משנה, לאחר שהפר תנאי שחרור קודמים. חמש שנים לאחר מכן, הוא הואשם באונס אישה בצרפת ונעצר. בתקרית נוספת, הוא כיוון אקדח לראשה של אישה ששהתה בדירה שלו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו