ימיו האחרונים של ליאם פיין נחשפים: "היה שיכור והטריד אורחים במלון"

מותו של כוכב להקת וואן דיירקשן ממשיך להסעיר את העולם • בזמן שהתנהגותו בימים שקדמו למוות מעוררת תמיהה, האקסית שלו טוענת ל"ניצול תקשורתי"

ליאם פיין. צילום: Photo by Rich Fury/Invision/AP, File

חלפו ימים ספורים מאז שליאם פיין, חבר להקת וואן דיירקשן, נהרג לאחר שנפל מחלון חדרו בבית מלון בארגנטינה. פרטים חדשים על ימיו האחרונים של הזמר מתחילים להתגלות וכמו בטרגדיות אחרות, גם כאן הכתובת הייתה על הקיר.

לפי דיווח של מגזין People, פיין התארח במלון אחר בבואנוס איירס, אך סולק ממנו בגלל התנהגות בלתי הולמת. מקורב סיפר למגזין שהזמר "היה שיכור, הטריד אורחים אחרים והיווה מטרד".

מעריצה מחוץ למלון שבו שהה ליאם פיין, צילום: Luis ROBAYO / AFP

הזמרת שריל קול, אם בנו של פיין, ספדה לו וכתבה, בין היתר: "ליאם לא היה רק כוכב פופ. הוא היה בן, אח, חבר ואבא לבננו בן השבע, שצריך להתמודד עם מציאות בה לא יפגוש יותר את אביו".

קול הוסיפה שהיא חוששת מהמידע שיגיע לבנם: "יום אחד הוא ייחשף לדיווחים הנוראיים ולניצול התקשורתי שעברנו בימים האחרונים. אני מתחננת אליכם: לפני שתגיבו או תצלמו סרטונים, תשאלו את עצמכם אם הייתם רוצים שהילד שלכם יקרא את זה".

מעריצים מתאבלים על ליאם פיין בשוודיה, צילום: Mikaela Landeström/TT News Agency via AP

לפי רשויות החירום בארגנטינה, פיין קפץ מחלון חדרו וסבל מסדק בגולגולת ופציעות קשות בראש, בבטן ובגפיים. עם זאת, בנתיחה שבוצעה לאחר המוות, נקבע שהוא נפל מהחלון ולא קפץ.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר