קניה ווסט מואשם בסימום ותקיפה מינית של אישה שעבדה איתו

העוזרת האישית לשעבר של הראפר הגישה נגדו תביעה נגד הטרדה מינית בחודש יוני • בימים האחרונים הוסיפה טענות חדשות, בהן סימום ותקיפה במהלך סשן הקלטות, בו היה נוכח גם שון "דידי" קומבס

קניה ווסט. צילום: GettyImages

לורן פיסקיוטה, שהייתה העוזרת האישית של הראפר קניה ווסט, מאשימה אותו בסימום ותקיפה מינית. בחודש יוני האחרון, פיסקיוטה הגישה תביעה בגין הטרדה מינית, אולם הרחיבה את כתב התביעה והוסיפה טענות נוספות.

אתר "רולינג סטון" פרסם קטעים מכתב התביעה, שהגיע לידיהם. פיסקיוטה ציינה שבמהלך סשן הקלטות בו היה שותף גם שון "דידי" קומבס, הנוכחים במקום אולצו לשתות משקה אלכוהולי.

מה יהיה? קניה ווסט, צילום: AP

על פי כתב התביעה, "אחרי מספר לגימות, התובעת החלה להרגיש בלבול וחוסר התמצאות במרחב. היא התעוררה בבוקר למחרת בלי זיכרון ממה שאירע ערב קודם לכן, הרגישה חולה פיזית והתמודדה עם בושה גדולה, כיוון שחששה שהביכה את עצמה בעבודה". 

לדבריה, כשסיפרה לווסט שהיא לא זוכרת את אירועי הערב, הוא אמר לה "נשים אוהבות להגיד שהן לא זוכרות מה קרה".

לורן פיסקיוטה, צילום: צילום מסך

בתביעה שהגישה בחודש יוני, סיפרה פיסקיוטה שווסט נהג לענג את עצמו במהלך שיחות טלפון שניהלו. בנוסף, הוא נהג לשאול אותה על חיי המין שלה ושלח לה הודעות טקסט בעלות אופי מיני.

למרות ששמו של קומבס מוזכר בסעיפים החדשים, פיסקיוטה לא מאשימה אותו בדבר. המפיק והראפר נעצר בחודש ספטמבר האחרון בניו יורק, והוא מואשם בשידול לזנות, סחר במין וסחיטה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר