שלומי סרנגה. צילום: גיא זלצר

שלומי סרנגה מציין יום הולדת ב-7 באוקטובר: "הפך ליום של עצב"

השנה מציין הזמר את יום הולדתו ה-51 בתאריך שהפך ליום אבל עבור אזרחי מדינת ישראל • "היום אני גם לא מפסיק לחשוב על החטופים בעזה, שנמצאים כבר שנה שלמה רחוק מהבית והמשפחות שלהם"

[object Object]

אחרי שבשנה שעברה תכנן מופע גדול לקראת יום הולדתו ה-50, השנה שלומי סרנגה מציין את יום הולדתו ה-51 בתאריך שהפך ליום אבל עבור אזרחי מדינת ישראל.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by שלומי סרנגה | Shlomi Saranga (@shlomisaranga)

אחרי למעלה מ-30 שנות קריירה שמלוות בחגיגות, הזמר פרסם היום (שני) פוסט באינסטגרם ובו כתב: "היום, 7 באוקטובר, הוא יום ההולדת שלי. ביום הזה, לפני שנה בדיוק, נקרעה האדמה מתחת לרגלינו והלב שלנו נשבר. הטבח הנורא שהתרחש בישראל הפך את היום הזה ליום של עצב, כעס, ותהייה על מה שאיבדנו. אני עומד היום לצד כל המשפחות, האימהות, האבות, הילדים והחברים שאיבדו את יקיריהם, שנפצעו בגוף ובנפש, ושעדיין מנסים לשקם את החיים שלהם.

"היום אני גם לא מפסיק לחשוב על החטופים בעזה, שנמצאים כבר שנה שלמה רחוק מהבית והמשפחות שלהם, שמחכות להם כאן בכאב ובחרדה. אני מתפלל לשובם הבטוח במהרה. ביום הזה, אני רוצה לשלוח חיבוק ענק לכל המשפחות, לכל הנפגעים ולכל מי שנושא את הכאב הזה איתו. אני מאמין בכוח שלנו לקום מתוך השברים ולבנות יחד עתיד של תקווה, אהבה וחוזק. אני שולח חיבוק ענק לחיילים הגיבורים שלנו, שמוסרים את נפשם יום יום כדי להגן על כולנו. אומץ הלב והנחישות שלכם נותנים לנו את התקווה והכוח להמשיך", כך כתב לצד תמונתו על רקע קיר לבן.

שלומי סרנגה, צילום: יוסף קריספל

הגולשים מיהרו להגיב ולברך את סרנגה, שזה שנים ארוכות מפיץ שמחה ברחבי ישראל דרך המוזיקה. "שלומי היקר, כמה שאני אוהבת אותך, אמן ואמן לכל מה שאמרת. מאחלת לך בריאות איתנה, שמחה, נחת ורק טוב", כתבה אחת הגולשות, ואחרת הוסיפה ברכה משלה: "מזל טוב שלומי, בריאות הצלחה".

בשנה שעברה, טרם אירועי 7 באוקטובר, התייחס לגילו וסיפר בריאיון ל"ישראל היום" כי הוא שמח על הניסיון שצבר בחיים. "הגיל עצמו פחות מעניין אותי, אני לא מתייחס למספר ובאמת משתדל להתרכז בדברים שאני רוצה לעשות. אני משתדל להסתכל על דברים שעושים לי טוב, ותמיד משתדל לתכנן את הצעד הבא", אמר מבלי לדעת עד כמה הצעד הבא עומד להיות דרמטי, בפן האישי וגם הלאומי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו