שון קומבס (פאף דדי), ב-2018. צילום: AP

הציע לשלם ערבות בסך 50 מיליון דולר אך סורב, פעם נוספת - הראפר פאף דדי יישאר במעצר

עורכי דין המייצגים את הראפר ביקשו לאפשר לו להמתין למשפטו בבית היוקרה שלו באי ליד מיאמי ביץ' • בית המשפט טען כי קיים סיכון גדול מדי שהוא יוכל לאיים או לפגוע בעדים • כאמור, הפרשה המסועפת מסעירה כרגע את ארה"ב ובמיוחד את הוליווד ותעשיית המוזיקה

[object Object]

הראפר / מפיק / יזם האמריקני שון קומבס, המוכר בשמות הבמה פי דידי ופאף דדי, הציע לשלם ערבות בסך 50 מיליון דולר כדי להשתחרר ממעצר - וסורב בפעם השניה, כך מדווחים הערב (רביעי) כלי תקשורת בארה"ב.

פאף דדי, צילום: Getty Images

הראפר נמצא במתקן המעצר MDC בברוקלין, ניו יורק, ומחכה למשפט שלו לאחר שהואשם בסחיטה ואיומים, סחר במין, כפייה ושידול לזנות, ונתבע על ידי נשים וגברים כאחד בטענה שניצל אותם מינית והתעלל בהם.

הראפר בן ה-54 טוען לחפותו לאחר שנעצר לראשונה על ידי השוטרים במלון פארק הייאט במנהטן, לפני כשבועיים. עורכי דין המייצגים את קומבס ביקשו משופט לאפשר לו להמתין למשפטו בבית היוקרה שלו באי ליד מיאמי ביץ', אבל התובעים טענו נגד ההצעה, ואמרו שיש סיכון גדול מדי שהוא יוכל לאיים או לפגוע בעדים.

פאף דדי ובת הזוג לשעבר קאסי, צילום: AFP

עורכי הדין של קומבס הציעו חבילת ערבות של 50 מיליון דולר (37.8 מיליון ליש"ט) בתמורה לשחרורו למעצר ביתי עם ניטור GPS ומגבלות קפדניות נוספות, כמו בקרה על האנשים שיבקרו אצלו. אלא שהתובעת, אמילי ג'ונסון, טענה בפני השופטת כי לקומבס יש היסטוריה ארוכה של הפחדה, איומים והתעללות לכאורה.

כאמור,הפרשה מסעירה כרגע את ארה"ב ובמיוחד את תעשיית המוזיקה, לאחר שבביתו של דידי נמצאו בין היתר סמים מסוגים שונים, נשקים אוטומטיים, ולמעלה מ-1,000 בקבוקים של שמן תינוקות. בכתב האישום תואר כיצד הראפר היה נותן לקורבנות עירוי נוזלי כדי שיתאוששו מהשפעת הסמים ומהמאמץ הפיזי הרב של האקטים המיניים שכפה עליהם. 

שון "פאף דדי" קומבס, צילום: AP

לפי כתב התביעה ולפי עדויות שונות של המתלוננים עליו, הוא היה מארגן "מסיבות מין" וכופה על המשתתפים לקיים אקטים מיניים עם עובדי מין בשעה שהוא "מביים" את הנעשה ומענג את עצמו, ולעתים גם מתעד את האירוע. עורך דין מטקסס מעיד כי למשרדו הגיעו יותר מ-3,000 בני אדם שטוענים כי היו קורבנות של דידי לאורך השנים, כשהצעיר בהם בן 9 בלבד.

בתאוריות שרצות באתרים וברשתות חברתיות כמו טיקטוק ואינסטגרם, מוזכרים כוכבים הוליוודים ומוזיקאים מוכרים שנטען כי בילו במסיבות שהראפר אירח, כמו ג'יי זי וביונסה, לאונרדו דיקפריו ואשטון קוצ'ר, אם כי חשוב להדגיש - אין שום הוכחה או תיעוד שפורסמו לכך שהם לקחו חלק באקטים המיניים שהוזכרו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו