"בגדו בי": אמו של סולן לינקין פארק המנוח נגד איחוד הלהקה עם זמרת חדשה

אחר שג'יימי בנינגטון, בנו של צ'סטר המנוח, גינה את צירופה של אמילי ארמסטרונג כסולנית החדשה של הלהקה, אמו יוצאת אף היא למתקפה • "לא רק שלא עדכנו אותי, אלא שהם מנסים לשכוח את צ'סטר"

לינקין פארק בהרכב החדש. צילום: James Minchin III

לאחר שבנו של צ'סטר בנינגטון ג'יימי מתח ביקורת חריפה על להקת לינקין פארק בעקבות צירופה של אמילי ארמסטרונג כסולנית החדשה, אמו של הזמר המנוח שוברת שתיקה בטענה כי היא מרגישה "נבגדת" על ידי חברי הלהקה ש"מנסים מאוד למחוק את העבר".

בראיון למגזין רולינג סטון שפורסם בשבוע שעבר, הסבירה אמו של בנינגטון, סוזן יובנקס, כי חברי הלהקה הבטיחו לעדכן אותה אם יהיו תוכניות להמשיך לפעול כלהקה. "אני מרגישה נבגדת", אמרה למגזין. "הם אמרו לי שאם הם אי פעם יחליטו לעשות משהו הם יעדכנו אותי. הם לא עדכנו אותי וכנראה שהם ידעו שאני לא אהיה מאוד שמחה מזה. אני מאוד כועסת על כך. לא רק שלא עדכנו אותי, אלא שהם מנסים לשכוח את צ'סטר".

בנינגטון המנוח ואמו, צילום: מתוך X

יובנקס הסבירה שהיא נתקלה במייק שינודה, ג'ו האן וחברי הלהקה במהלך השנים שחלפו מאז מות בנה אך אף אחד מהם לא הזכיר איחוד של הלהקה, וציינה שבשלב מסוים שינודה כן יצר איתה קשר כשהם עמדו לשחרר שירים חדשים עם הקלטות של בנינגטון, אבל ההכרזה על צירופה של ארמסטרונג הפתיעה אותה לחלוטין.

"מצאתי בגוגל את ההכרזה על הצטרפותה של אמילי ארמסטרונג ללהקה", סיפרה. "כשאני מחפשת משהו בגוגל, הדבר הראשון שקופץ לי לרוב זה לינקין פארק, וראיתי את כל העניין הזה של 'יש לנו הכרזה'. כל השבוע הזה הם היו בראש התוצאות בגוגל".

בהמשך הראיון סיפרה יובנקס איך מייק שינודה אמר פעם לבנה המנוח ששירי לינקין פארק יישמעו טוב יותר עם סולנית אישה, ושבנינגטון סיפר לה שאם הוא יעזוב את הלהקה הם יביאו אישה שתשיר בה. "אני לא חושבת שיש מישהו בעולם שיש לו את אותו הקול", אמרה. "כששמעתי את זה, זה פשוט דחה אותי כי הם מנסים לעשות בדיוק את מה שצ'סטר עשה אבל הם לא מצליחים".

אמילי ארמסטרונג, הסולנית החדשה של לינקין פארק, צילום: איי.פי

דבריה של יובנקס על לינקין פארק מגיעים כאמור בעקבות גל התגובות המעורבות לצירופה של ארמסטרונג ללהקה. בנו של בנינגטון, ג'יימי, מתח ביקורת קשה על ההחלטה להביא את סולנית להקת Dead Sara, ואמר ששינודה "בצורה שקטה מחק את חייו ומורשתו של אבי בזמן אמת במהלך חודש המודעות למניעת התאבדות הבינלאומי".

לינקין פארק עם צ'סטר בנינגטון המנוח, צילום: יח"צ

לינקין פארק הכריזו על השלב הבא בקריירה שלהם ב-5 בספטמבר, כאשר חשפו את ארמסטרונג כסולנית החדשה במקביל לאלבום חדש בשם "From Zero". הלהקה ערכה את הופעת הבכורה הפומבית שלה בפורום בלוס אנג'לס שבוע לאחר מכן, ונתנה למעריצים הזדמנות לראות את ההרכב החדש.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר