הולך ומסתבך: סולן להקת הפו פייטרס ניהל רומן עם מנהלת אתר פורנו

דייב גרוהל הודה שהביא בת מחוץ לנישואים עם אישה עלומה, אבל הוא לא סיפר על שאר המאהבות שתיחזק לאורך השנים • אחת מהן היא אנליז נילסן, שיצאה איתו במשך שנים

דייב גרוהל. צילום: צילום: אי.אף.פי

חלף שבוע מאז שדייב גרוהל, סולן להקת פו פייטרז והמתופף בדימוס של נירוונה, הודיע שהפך לאב לבת, שנולדה לו מחוץ לנישואים. כמו שראינו בעבר בפרשיות דומות, ההודאה של גרוהל הייתה רק קצה הקרחון, וכשאנחנו אומרים קרחון אנחנו מתכוונים למאהבות.

הניו יורק פוסט דיווח שגרוהל ניהל מערכת יחסים עם אנאליז נילסן, גברת שברזומה שלה ניתן למצוא הקמת וניהול אתר פורנו. מקורבים לשניים סיפרו שהם נצפו יחד בבילויים משותפים ולא רק שגרוהל ביקר בביתה, הוא שילם את החשבונות שלה ביד רחבה.

טיילר אמונס, שותפה לשעבר לדירה, סיפר לפוסט שערב אחד כשחזר הביתה, הופתע לראות את נילסן מתכרבלת עם גרוהל על הספה. המפגש התרחש בשנת 2018, אז המוזיקאי היה נשוי ואב לשלוש בנות.

"זה היה מוזר מאוד עבורי", סיפר אמונס. "נכנסתי וכמובן שזיהיתי אותו מיד. הם היו צמודים זה לזו על הספה ואני הרגשתי לא בנוח, כי ידעתי שיש לו אישה וילדים. זו הייתה סיטואציה שחזרה על עצמה כשגרנו ביחד. היא הייתה אמורה להצטרף לסיבוב ההופעות של הלהקה בשנת 2019".

בושה, צילום: EPA

נילסן אמרה שהיא לא אם בתו הטרייה של גרוהל וסיפרה מה קרה ביניהם: "הכרתי אותו דרך חברים משותפים וניהלנו ידידות קצרה. כל שאר הסיפורים שקריים".

למרות ההכחשה, יש מי שמוכנים להישבע שמדובר ביותר מידידות: "היו לה תמונות משותפות איתו, הם היו במערכת יחסים שנמשכה שנים. היא הייתה מספרת שהוא משלם את החשבונות שלה. למה לה לעשות דבר כזה?", אמר מקור שביקש להישאר עלום.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Page Six (@pagesix)

מקורב נוסף שמכיר את גרוהל, הסביר שלא נפל מהכיסא: "הוא בוגד באשתו כבר שנים וכולם יודעים. מדובר בסוד מאוד גלוי".

המוזיקאי חולק את חייו ב-21 השנים האחרונות עם הדוגמנית לשעבר והמפיקה ג'ורדין בלום. הם הביאו לעולם שלוש בנות: ויולט (18), הארפר (15) ואופליה (10).

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר