"מתעלל סדרתי": הראפר שון קומבס (פאף דדי) יישאר במעצר ולא ישוחרר בערבות

שופטת דחתה את בקשתו של קומבס לשחרור בערבות, בטענה שהוא עשוי לברוח ולשבש הליכי משפט • אם יורשע, הראפר עשוי לרצות מאסר עולם

שון "דידי" קומבס. צילום: AFP

בית המשפט במנהטן קבע ששון קומבס (פאף דדי) יישאר במעצר ולא ישוחרר בערבות, כך דווח אמש (שלישי) באתר Variety. קומבס מואשם בקשירת קשר לסחיטה באיומים, סחר במין באמצעות הפעלת כוח, בכפייה או במרמה ושידול לזנות. אם יורשע, הוא צפוי לעונש שנע בין 15 שנים בכלא למאסר עולם.

עורך דינו של הראפר ביקש לשחררו בערבות של 50 מיליון דולרים, אולם השופטת טרנופסקי שהקריאה את האישומים דחתה את הבקשה. כאשר נשאל איך הוא מגיב לטענות, ענה קומבס "לא אשם".

תחת חקירה פדרלית. קומבס, צילום: AP

לפני החלטת השופטת, עורך דינו של קומבס טען שהוא פעל לזכות באמון בית המשפט, על ידי חזרתו לניו יורק ממיאמי "כדי להסגיר את עצמו", מסירת דרכונו ודרכונים של שישה מבני משפחתו וניסיון למכור את מטוסו הפרטי, מה שההגנה הגדירה כ"מחווה של רצון טוב".

התביעה הפריכה טענות אלו, והציגה טיעון ארוך לפיו קומבס עשוי לברוח, מהווה סכנה לקהילה ועשוי לשבש את הליכי המשפט. לטענתם, עושרו של קומבס יאפשר לו לברוח מהמדינה מבלי להתגלות, וכי הוא "מתעלל סדרתי". התביעה הוסיפה שקומבס יצר קשר עם קורבנות ועדים לכאורה לאורך כל החקירה, ואמרה שהוא "הפיץ נרטיבים שקריים לגייס קורבנות לצד שלו".

נשאר במעצר, צילום: AP

עורך דינו של הראפר ביקש מהשופטת לתת אמון בקומבס והוסיף שהוא מקבל טיפול. לדבריו, הישארות במעצר תמנע ממנו "לקבל את העזרה לה הוא זקוק".

בהחלטתה, השופטת פנתה לקומבס ואמרה: "אינני יודעת אם אתה יכול לבטוח בעצמך" תוך שימת דגש על ההיסטוריה שלו, שכוללת התמכרויות ובעיות כעס.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר