הסכסוך מחריף: אחרי שהתקוטטו על הבמה - ג׳יינז אדיקשן בהודעה למעריצים

להקת הרוק המפורסמת הודיעה על ביטול כל ההופעות שנותרו בסיבוב ההופעות שלה, לאחר שהסולן פרי פארל תקף את הגיטריסט דייב נבארו באלימות • "הגענו למסקנה שאין לנו ברירה אחרת"

ג'יינז אדיקשן. צילום: AP

ארבעה ימים לאחר התקרית האלימה על הבמה, להקת הרוק ג'יינז אדיקשן מודיעה היום (שני) על ביטול כל ההופעות שנותרו בסיבוב ההופעות שלה.

"הלהקה קיבלה את ההחלטה הקשה לקחת פסק זמן כקבוצה. לכן, הם מבטלים את שארית סיבוב ההופעות", כתבה הלהקה בהצהרה קצרה שפרסמה היום באינסטגרם. "החזרים יינתנו בנקודת הרכישה. אם רכשתם כרטיסים דרך גורם שלישי, אנא פנו אליהם ישירות".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Jane’s Addiction (@janesaddiction)

כזכור, ביום שישי האחרון ההופעה של הלהקה בבוסטון הגיעה לסיומה במפתיע, לאחר שהסולן פרי פארל תקף את הגיטריסט דייב נבארו באלימות, בעודם שרים ומנגנים על הבמה.

בסרטונים שצולמו על ידי מעריצים והפכו לוויראליים נראה כי פארל יזם את התקיפה לאחר שנתקל במכוון בנבארו שניגן לתומו, במהלך ביצוע של השיר "Ocean Size". השניים החליפו כמה מילים ונראה כי הגיטריסט ההמום ניסה להרגיע את המצב ולהתרחק מפארל, אולם הסולן הזועם התחיל להרביץ ולהתפרע עד שאנשי הצוות, וביניהם גם הבסיסט אריק אייברי, השתלטו על פארל הנסער והורידו אותו בכוח מהבמה.

גיטריסט וסולן ג'יינז אדיקשן במהלך הקטטה החריגה, צילום: יוטיוב

אף שבהתחלה לא היה ברור מה גרם למהומה, בסופו של דבר אשתו של הסולן, אתי לאו-פארל, שיתפה פוסט ארוך באינסטגרם, בו ניסתה להסביר את השתלשלות העניינים המטרידה. לאו-פארל לא הכחישה שמזה זמן מה שוררות מתיחות ואיבה בין חברי הלהקה, כשלטענתה בעלה מתוסכל מאוד מכך שלדעתו הקול שלו נבלע בהופעות על רקע כלי הנגינה שנהנים מווליום גבוה יותר. באותו ערב בבוסטון, כך לפי לאו-פארל, אנשים בקהל צעקו וקיללו את פרי על כך שהם לא מסוגלים לשמוע אותו ושהלהקה מנגנת חזק מדי, ולכן "פרי איבד את זה". לאחר שהרוחות נרגעו, הסולן פרץ בבכי מאחורי הקלעים.

למחרת פרסמה הלהקה התנצלות בסטורי שעלה לאינסטגרם, בו נכתב: "אנו רוצים להביע התנצלות כנה למעריצים שלנו על האירועים שהתרחשו אתמול בלילה". הלהקה ציינה שההופעה הבאה שתוכננה ליום ראשון (15 בספטמבר) באמפי תיאטרון של Hartford Healthcare בוטלה, כשכעת כאמור התקבלה ההחלטה לבטל גם את יתר ההופעות ולהפריד כוחות לפחות לזמן הקרוב.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Dave Navarro (@davenavarro)

נבארו לא הסתפק בהצהרה הלקונית באתר הלהקה ופרסם הצהרה מפורטת יותר בשם עצמו ובשם שני חברים נוספים בלהקה, בה נכתב: "בשל דפוס התנהגות מתמשך והקשיים הנפשיים של הסולן שלנו, פרי פארל, הגענו למסקנה שאין לנו ברירה אלא להפסיק את סיבוב ההופעות הנוכחי בארה"ב. הדאגה שלנו לבריאותו ולבטיחותו האישית כמו גם לשלומנו הותירה אותנו ללא ברירה אחרת. אנו מקווים שהוא ימצא את העזרה שהוא זקוק לה".

נבארו המשיך וכתב: "אנו מצטערים מאוד על כך שאיננו יכולים לקיים את ההופעות עבור כל המעריצים שכבר רכשו כרטיסים. אנחנו לא רואים פתרון שיבטיח סביבה בטוחה על הבמה או שיאפשר לנו להעניק הופעה מעולה על בסיס קבוע. ליבנו נשבר. דייב, אריק וסטיבן".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר