פינק פלויד, ב-2005, באיחוד החד-פעמי וההיסטורי. צילום: רויטרס

מכונית חדשה, קוויאר: פינק פלויד ימכרו את הקטלוג המוזיקלי שלהם בסכום עתק

אחרי שנים של ריבים שנוצרו בעיקר סביב אמירותיו הפרובלמטיות של רוג'ר ווטרס, נראה כי חברי הלהקה עומדים בפני פריצת דרך • אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, הקטלוג המוזיקלי שלהם יימכר לחברת סוני

[object Object]

בשנים האחרונות רכשה חברת סוני קטלוגים מוזיקליים של אמנים רבים, בהם ברוס ספרינגסטין ובוב דילן. מדובר בעסקאות עתק, אולם האגוזים הקשים ביותר לפיצוח היו חברי להקת פינק פלויד.

בשנת 2022 קבוצת סוני הייתה קרובה לרכישת קטלוג הלהקה, אולם עימותים בין החברים בה, בעיקר סביב אמירותיו הבעייתיות של רוג'ר ווטרס, טרפדו את הנסיונות.

לפי אתר variety, יש מקום לאופטימיות: מקורב לחברה סיפר שהם נמצאים במגעים מתקדמים לרכישות הקטלוג, תמורת תג מחיר מופרע שנע בין 400 ל-500 מיליון דולרים.

למרות שהצדדים סירבו להתייחס לדיווחים אודות הרכישה והסכומים, מעניין יהיה לראות האם חברי הלהקה יקבלו את הקצה הנמוך יותר של הסקאלה, הוכחה לכך שמילותיו של ווטרס גבו מחיר פיזי והורידו את הערך ב-20 אחוזים.

קה-צ'ינג!, צילום: GettyImages

עוד דווח כי למרות סכסכוך מר של שנים, ווטרס ודיוויד גילמור מנסים להתפייס לאחרונה, בעיקר כדי לחתום על העסקה ללא מחלוקות מיותרות.

בשנים האחרונות ווטרס עלה לכותרות בעיקר סביב אמירות מרתיחות. בין היתר, השווה את ישראל לנאצים ואמר שהפלישה של רוסיה לאוקראינה "לא הגיעה ללא התגרות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו