אין ארנק גדול מספיק: הסכומים האסטרונומיים שאואזיס צפויים להרוויח

האחים ליאם ונואל גלאגר ירוויחו מיליונים מסיבוב ההופעות אליו יצאו בקיץ הבא • עסקה מפתיעה עליה חתמו תעלה את כמות האפסים בסכום הגדול ממילא • "הם מנצלים את האיחוד שלהם והכל מתויג ומתומחר היטב", אמר מקור לאתר הסאן הבריטי

אואזיס. צילום: ללא

האחים נואל וליאם גלאגר צפויים להרוויח כ-50 מיליון פאונד מסיבוב ההופעות הענק שלהם, עליו הכריזו בסוף החודש שעבר. למרות שהרווחים הצפויים ממנו נאמדים עד כה ב-400 מיליון פאונד, נראה שההכנסות של השניים עתידות להיות גבוהות יותר, זאת בהמשך לעסקה יוקרתית שהם עתידים לחתום.

עוד לפני שחיברו מגבר אחד לבמה בסיבוב ההופעות, האחים מרוויחים מאות מיליונים על הנייר וסגרו עסקאות למותגים ומרצ'נדייז בשווי של לפחות 50 מיליון פאונד. כעת, על פי הדיווחים, ליאם ונואל מתכננים לחתום על עסקה נוספת לפיה יקבלו 50 אחוז מההכנסות ממכירת מזון ושתייה בהופעות האיחוד שלהם.

"זה לא נדיר שלהקות גדולות מקבלות חצי מהרווחים שמגיעים מהבר והמזון. אחרי הכל, הן אלה שהביאו את הקהל למקומות מלכתחילה ואואזיס יביאו איתם מעריצים צמאים מאוד", אמר מקור לאתר הסאן הבריטי.

עם פתיחת מכירת הכרטיסים הרשמית, נרשמה היסטריה כשמיליוני מעריצים ביקשו להגשים חלום ולראות את הלהקה על הבמה, לראשונה מאז שהתפרקה בשנת 2009. כרטיסים בעמידה נמכרו במחיר של 150 פאונד, אך בעקבות "תמחור דינמי" באתר מכירות הכרטיסים טיקטמאסטר, רבים שילמו 355 פאונד ויותר.

אואזיס. איחוד היסטורי, צילום: רויטרס

"לקח 15 שנה להחזיר את האחים המסוכסכים להופיע יחד", אמר מקור לסאן. "יש סיכוי שזה יהיה המופע האחרון שלהם ולכן הכל ממוסחר. הם רוצים לנצל את ההזדמנות כשהיא חמה. צוותי השיווק והפרסום לא מפספסים אף הזדמנות, הם מנצלים את האיחוד שלהם והכל מתויג ומתומחר היטב".

סיבוב ההופעות “Oasis Live '25” הוכרז ב-27 באוגוסט 2024, יומיים לפני יום השנה ה-30 לאלבום הבכורה של הלהקה “Definitely Maybe”. נכון לעכשיו ולאור הביקוש המטורף צפויות 19 הופעות, כולל שבע הופעות באצטדיון וומבלי בלונדון וחמש הופעות בהיטון פארק במנצ'סטר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר