"בוגדים באמון של אבא": בנו של הזמר המנוח נגד הלהקה שהתאחדה עם זמרת חדשה

כזכור, לאחרונה הודיעה להקת הרוק האמריקנית האהובה לינקין פארק כי הזמרת אמילי ארמסטרונג, לשעבר סולנית להקת הרוק האלמונית Dead Sara, תיכנס לנעליים הגדולות שהותיר אחריו צ'סטר בנינגטון המנוח • "מוחקים בשקט את החיים ואת המורשת של אבי", אומר הבן ג'יימי בנינגטון, בין היתר

לינקין פארק בהרכב החדש. צילום: James Minchin III

לא כולם מרוצים, בלשון המעטה, מכך שלינקין פארק צירפה לשורותיה סולנית חדשה, שלמעשה מחליפה את צ'סטר בנינגטון אשר הלך לעולמו ב-2017 לאחר שנטל את חייו. כזכור, ביום שישי האחרון הודיעה להקת הרוק האמריקנית האהובה כי הזמרת אמילי ארמסטרונג, לשעבר סולנית להקת הרוק האלמונית Dead Sara, תיכנס לנעליים הגדולות שהותיר אחריו בנינגטון המנוח, וגם הכריזה על אלבום אולפן חדש, "From Zero", שיושק בנובמבר.

אמילי ארמסטרונג, הסולנית החדשה של לינקין פארק, צילום: איי.פי

אף שבהתחלה מרבית התגובות להצטרפותה של ארמסטרונג היו חיוביות, בימים האחרונים נחשף כי הזמרת היתה מיודדת עם דני מסטרסון, כוכב הסדרה "מופע שנות השבעים" שהורשע בשני מקרי אונס, והגיעה לבית המשפט כדי לתמוך בו. בנוסף דווח כי ארמסטרונג, כמו מסטרסון, חברים בכנסיית הסיינטולוגיה. בשל כך ספגה ארמסטרונג ביקורת רבה, כמו גם לינקין פארק שהסכימה לשתף פעולה עם "ידידה של אנס".

בתגובה העלתה ארמסטרונג סטורי לאינסטגרם, שבו למעשה התנערה מקשריה עם מסטרסון. ארמסטרונג הבהירה כי היא הלכה לבית המשפט כמשקיפה (ולא כתומכת), והוסיפה כי בדיעבד התחרטה על כך. "אני תמיד מנסה למצוא את הטוב בבני האדם, וטעיתי בשיפוט שלי כלפיו. לא דיברתי איתו מאז", כתבה ארמסטרונג בסטורי שלה, אולם מתברר שהפרשה עוד רחוקה מלהסתיים.

ג'יימי בנינגטון, אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

אמש (שני) נכנס לתמונה ג'יימי בנינגטון, בנו בן ה-28 של צ'סטר, שמתח ביקורת חריפה נגד מייק שינודה, סולן המשנה ומנהיגה של לינקין פארק. בסדרת סטוריז חדשה וארוכה משלו, טוען בנינגטון הצעיר כי שינודה מיודד עם ארמסטרונג זה שנים רבות, עוד לפני שפרשת מסטרסון התפוצצה, והחליט לצרף אותה ללהקה על אף שהיה מודע לקשריה עם האנס המורשע. 

הסטורי של ג'יימי בנינגטון, אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

בנינגטון-הבן תקף כי שינודה "בוגד באמון" של אביו בכך שהחליף אותו בארמסטרונג, וכתב: "היי מייק! אנשים לא מתקשים לקבל את זה שלינקין פארק ממציאה את עצמה מחדש. קשה להם לקבל את זה שגייסת את הידידה הוותיקה שלך, אמילי ארמסטרונג, להחליף את צ'סטר בנינגטון, כשהכרת את ההיסטוריה שלה בכנסייה הסיינטולוגית וידעת שהיא בת בריתו של דני מסטרסון". ג'יימי הוסיף, בין היתר, כי שינודה "מוחק בשקט את החיים ואת המורשת" של אביו דווקא בחודש המודעות למניעת התאבדות, ו"מסרב להכיר בהשלכות של העסקת מישהי כמו אמילי".

לעת עתה לינקין פארק או מייק שינודה עצמו לא הגיבו לדבריו הנוקבים של ג'יימי בנינגטון.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר