ממשלת בריטניה תפתח בחקירה סביב מחירי הכרטיסים להופעות האיחוד של אואזיס

חברת Ticketmaster תיחקר על ידי הממשלה הבריטית, לאחר שאלפי מעריצים נותרו מאוכזבים - כשלא הצליחו להשיג כרטיסים דרך האתר הרשמי של החברה • הממשלה תחקור במיוחד את נושא ה"ריסייל", שגורם לציבור לשלם יותר

אואזיס. איחוד היסטורי. צילום: רויטרס

חברת Ticketmaster תיחקר על ידי ממשלת בריטניה לאחר שאלפי מעריצי אואזיס נותרו מאוכזבים כשלא הצליחו להשיג כרטיסים דרך האתר הרשמי של החברה לסיבוב ההופעות המיוחל של הלהקה שהתאחדה לאחרונה.

שרת התרבות הבריטית, ליסה ננדי, התחייבה לבדוק את השימוש של Ticketmaster ב"תמחור דינמי", שגרם למחירי הכרטיסים לעלות במאות פאונד בזמן שהמעריצים היו בתורים באינטרנט וחיכו לקנות אותם.

זמני המתנה ארוכים מהרגיל להופעות האיחוד של אואזיס, צילום: מתוך X

על פי הדיווחים, חלק מהמעריצים נטשו את הרכישות שלהם לאחר שבילו שעות בניסיון להיכנס למכירה, כשבזמן שהם עומדים בתור, המחירים עלו ב-200 פאונד. אלפי מעריצים נוספים לא יכלו להיכנס למכירה ולקנות כרטיסים בכלל, מה שאילץ אותם לפנות לאתרי המכירה החוזרת (Resale).

שרת התרבות הבריטית ליסה ננדי, צילום: GettyImages

ננדי אמרה ל-BBC שהיא מתכננת לשים קץ ל"מכירות חוזרות" ולוודא שהכרטיסים יימכרו "במחירים הוגנים", והוסיפה שזה "מדכא לראות מחירים מנופחים מאוד". הממשלה הבריטית אמורה לקיים התייעצות בנושא בסתיו הקרוב. "תמחור דינמי" ייכלל כעת בהתייעצות הממשלתית, אישרה ננדי, ואמרה שהשרים יבחנו "נושאים סביב השקיפות והשימוש בתמחור דינמי, כולל טכנולוגיה של מערכות תורים המעודדות אותו".

הודעת האיחוד של אואזיס כפי שהופיעה ברשתות החברתיות, צילום: GettyImages

זו לא הפעם הראשונה ש-Ticketmaster מוצאת את עצמה בצרות עם ממשלות שונות בגלל הנושא. בשנה שעברה כינס הסנאט האמריקני שימוע בנושא חוסר התחרות בתעשיית הכרטיסים להופעות, לאחר שהביקוש הרב לסיבוב ההופעות של טיילור סוויפט הביא לכשל גדול בשירות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר