מיליונים ברשימת ההמתנה, האתר קרס: מכירת הכרטיסים לאיחוד של אואזיס שוברת שיאים

אתר "טיקטמאסטר" הבינלאומי להזמנת כרטיסים להופעות חיות, מדווח על בּעיות שרתים בעקבות ביקוש "חסר תקדים" • מעריצים רבים טוענים כי האתר קרס, בעוד אחרים סיפרו על זמני המתנה ארוכים מהרגיל • "אואזיס וטיקטמאסטר ידעו את רמת העניין האדירה בהופעות האיחוד, הם פישלו עם זה בגדול", כתב מעריץ מאוכזב

זמני המתנה ארוכים מהרגיל להופעות האיחוד של אואזיס. צילום: מתוך X

בעקבות ביקוש "חסר תקדים" להופעת האיחוד של להקת אואזיס, אתר "טיקטמאסטר" הבינלאומי להזמנת כרטיסים להופעות חיות, מדווח היום (שבת) על בּעיות שרתים. מעריצים רבים שביקשו לרכוש כרטיס ולהבטיח את מקומם בהופעה המדוברת טוענים כי האתר קרס, בעוד אחרים סיפרו על זמני המתנה ארוכים מהרגיל.

הודעת האיחוד של אואזיס כפי שהופיעה ברשתות החברתיות, צילום: GettyImages

"אואזיס וטיקטמאסטר ידעו את רמת העניין האדירה בהופעות האיחוד, הם פישלו עם זה בגדול", כתב מעריץ מאוכזב שנזרק מאתר המכירות בפוסט ברשת החברתית X.  מעריץ מתוסכל אחר שיתף: "האתר קרס! אני מנסה להשיג כרטיסים למנצ'סטר כדי שאוכל לקחת את בתי בת ה-30. אני עדיין חי בתקווה". מעריצה נוספת כתבה: "הצלחתי להצטרף לתור והיו כ-408,000 בתור לפניי. אחרי 32 דקות ואני רק ב-395,212, מקווה שזה ישתפר, אני מתחרפנת".

אואזיס, צילום: AFP

בתוך כך, האחים גלאגר הכריזו על החדשות על האיחוד של אואזיס עם פוסט זהה בחשבונות המדיה החברתית שלהם, והכריזו: "זהו זה, זה קורה". בסרטון ששיתפו, מוצגים קטעים של הופעות העבר הגדולות ביותר של הלהקה.

כאמור, ביום שלישי האחרון הודיעו חברי להקת אואזיס ליאם ונואל גלאגר, על איחוד של ההרכב האייקוני שלהם וחזרה לבמה. זאת לאחר 15 שנות נתק בין השניים, במהלכן פיתחו שניהם קריירות סולו מצליחות. בפוסט שפרסמו בחשבונם באינסטגרם הודיעו חברי הלהקה על תאריכי ההופעות הקרובים לשנה הבאה שיתקיימו בין 4 ביולי ל-17 באוגוסט ברחבי הממלכה המאוחדת. 

ההכרזה מגיעה לאחר מספר ימים בהם עיתון ה"סאן" הבריטי הודיע על פיוס בין האחים, שבעשור וחצי האחרונים תקשרו בעיקר באמצעות הקנטות הדדיות בכלי התקשורת ובמדיה החברתית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר