לאחר שהתבדח על ניסיון ההתנקשות בטראמפ: סיבוב ההופעות של כוכב הרוק בוטל

חבר להקת הרוק "טניישס די", קייל גאס תחת מתקפה, לאחר שהביע תמיכה בניסיון ההתנקשות בדונלד טראמפ במהלך הופעה • ג'ק בלאק, חברו לצמד המוזיקלי, בחר להגיב ואף לבטל את המשך סיבוב ההופעות של השניים

ג'ק בלאק, קייל גאס. צילום: AP

חבר להקת הרוק "טניישס די", קייל גאס תחת מתקפה, לאחר שזרק הערה שנויה במחלוקת על ניסיון ההתנקשות בדונלד טראמפ.

יום אחד בלבד לאחר שטראמפ נפגע מכדור בעצרת בבאטלר, פנסילבניה, צמד הרוק "טניישס די" המורכב משני השחקנים והקומיקאים קייל גאס וג'ק בלאק, הופיע בתיאטרון בעיר סידני שבאוסטרליה, שם גאס גם חגג את יום הולדתו ה-64.

ג'ק בלאק, צילום: אי.פי

במהלך ההופעה, ג'ק בלאק העלה לבמה עוגת יום הולדת עבור גאס וביקש ממנו להביע משאלה. באותו רגע, גאס אמר "אל תפספסו את טראמפ בפעם הבאה", בהתייחסו לירי שהתרחש פחות מיממה קודם לכן. 

אחרי שנוצרה סערה ברשתות, ג'ק בלאק, חברו לצמד המוזיקלי בחר להגיב ואף לבטל את המשך סיבוב ההופעות העולמי של השניים. "לעולם לא אסכים לדבר שנאה או לעודד אלימות פוליטית בכל צורה שהיא", כתב הקומיקאי והשחקן.

קייל גאס מצדו, התנצל על התגובה באינסטגרם, ואמר כי מדובר ב"חוסר שיפוט חמור". הוא כתב: "השורה שאילתרתי על הבמה ביום ראשון בלילה בסידני הייתה מאוד לא הולמת, מסוכנת ופשוט טעות איומה. אני לא מקבל אלימות מכל סוג שהיא, בשום צורה, נגד אף אחד. זו הייתה טרגדיה, ואני מצטער מאוד על חוסר השיפוט החמור שלי. אני מתנצל עמוקות בפני אלה שאכזבתי ומצטער על כל כאב שגרמתי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר