האמת? די מטורף: עומר אדם מעניק לכם הזדמנות חד פעמית

הזמר יוצא במהלך משותף עם טיקטוק במסגרתו תחרות ייחודית המוצעת ליוצרים צעירים וותיקים, בסופה ייבחר שיר שיוכלו לכתוב עבורו • הפרויקט המנצח יוקלט על ידו וייכלל באלבומו הבא

עומר אדם. צילום: סיימון אלמלם

אם תמיד חלמתם לכתוב שיר לעומר אדם - התחרות הזאת היא בדיוק בשבילכם. אדם חובר לטיקטוק ישראל ויחד הם משיקים תחרות מוזיקה חדשה, "שיר לעומר", במסגרתה ייבחר השיר הבא של הזמר דרך פלטפורמת טיקטוק באופן בלעדי, בשיתוף חברי הקהילה שיצביעו ויבחרו את הזוכה.

עומר אדם בפארק הירקון, צילום: קוקו

היום הכריז רשמית עומר אדם על השקת המהלך בסרטון שעלה לפרופיל האישי שלו בטיקטוק, כשתחילה יתבקשו המשתמשים להעלות סרטון בו הם מבצעים בית ופזמון מתוך השיר המוצע על ידם. במשך עשרה ימים צוות שופטים ייעודי יבחן את השירים המוצעים, ויבחר מתוכם חמישה שירים שיעלו לחצי הגמר.

@omer.adam10#שירלעומר♬ צליל מקורי - Omer Adam

העולים לחצי הגמר יוזמנו לאולפן, שם תוקלט סקיצה מקצועית לבית והפזמון, אותה הם יעלו גם כן לחשבון האישי שלהם. שני השירים שיצברו את כמות הלייקים הגדולה ביותר על ידי חברי הקהילה יעלו לגמר. יוצרי שני השירים המובילים יזכו למפגש אישי עם עומר אדם באולפן ההקלטות, ואדם יקליט את השירים שלהם. שתי הגרסאות של עומר יעלו בחשבון הטיקטוק שלו ומי שיגרוף את כמות הלייקים הגבוהה ביותר, יזכה וייבחר להיות השיר החדש שיוציא עומר אדם במסגרת האלבום הבא שלו.

התחרות מיועדת ליוצרים צעירים וותיקים, וכדי להיכלל בה הם מתבקשים לתייג את עומר אדם ואת ההאשטאג הרשמי של התחרות #שירלעומר בכל הסרטונים. התחרות תימשך כחודש, במהלכה אדם וטיקטוק יהדהדו את התקדמות השלבים ואת השתתפותם של מציעי השירים עד לבחירת השיר הסופי.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר