עומד מאחורי להיטי ענק: כוכב המוזיקה היוונית מגיע לישראל

כריסטוס ניקולופולוס, מהכוכבים הגדולים של יוון, מגדולי המלחינים ונגני הבוזוקי המוערכים בעולם - מגיע לארץ להופעה חד־פעמית • המופע יהיה בליווי תזמורת האופרה הקאמרית הישראלית, להקתו וזמרים אורחים מיוון

ניקולופולוס. צילום: יחצ

בעוד בחודשים האחרונים נדמה שיוון הפכה למיני־ישראל, כריסטוס ניקולופולוס, מהכוכבים הגדולים של יוון, מגדולי המלחינים ונגני הבוזוקי המוערכים בעולם, ומי שעומד מאחורי להיטי ענק שהיו לקלאסיקה גם בקרב הקהל הישראלי – מגיע ארצה.

כריסטוס יעלה הופעה חד־פעמית בהיכל התרבות בתל אביב, ב־18 בספטמבר, בליווי תזמורת האופרה הקאמרית הישראלית, להקתו וזמרים אורחים מיוון - סטליוס דיוניסיו ואפרודיטי חצימיניה. ניקולופולוס ייצא לסיבוב הופעות חדש, ואחרי שני מופעים באמפי ההרודיון המפורסם של אתונה ומופע ענק נוסף בסלוניקי הוא יגיע לישראל.

יהודה פוליקר, צילום: גבריאל בהרליה

"אני שמח מאוד על הופעתי הקרובה בהיכל התרבות בתל אביב עם תזמורת האופרה הקאמרית הנהדרת ועם חברי היקר יהודה פוליקר. נכון שבנקודת הזמן הזו המצב באזור קשה, אבל אני מאמין שמוזיקה מקרבת בין לבבות ומחברת בין אנשים, וזו הסיבה שהחלטתי לבוא. אבוא להופיע בתקווה גדולה שהמצב ישתפר והמלחמה תסתיים בקרוב, אמן", אומר דיוניסיו.

מי שמאוד מתרגש מהגעתו ויתארח במופע הוא יהודה פוליקר, שמשתף: "כריסטוס ניקולופולוס בעיניי הוא הבוזוקאי והמלחין הכי חשוב וגדול ביוון. הוא אחראי ללהיטים הכי גדולים של סטליוס קזנדיזיס ולהרבה שירים שאנחנו מכירים בגרסה העברית, כמו 'איפרחו', שזוהר ארגוב שר ונקרא בעברית 'אלינור', ולהרבה שירים של חאריס אלקסיו, מנוליס רסוליס, ועוד. מדובר במלחין ונגן מהגדולים בתרבות יוון, וכבוד הוא לי להתארח במופע שיקיים בישראל".

ניקולופולוס הוא אחד המלחינים היווניים המצליחים ביותר ומי שאחראי לשורת להיטי ענק שנכנסו להיכלי התהילה של יוון והמוזיקה הישראלית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר