"תרבות ה-Woke יצרה עולם של פחד, צנזורה והמון צביעות"

נגה ארז מוציאה סינגל נוסף מתוך האלבום הבא שבדרך • הפעם מדובר ב-"PC People", כשארז מקווה כי הוא "יצליח לתת לאנשים פרספקטיבה על תקופה משונה"

Noga Erez - PC People ft. ROUSSO

בספטמבר הקרוב ייצא אלבומה של נגה ארז, "The Vandalist" ממנו נחשפו עד היום שני שירים. כעת מגיע שיר חדש בשם "PC People". לדברי ארז, השיר החדש הוא "שיר על תרבות ה-Woke שהלכה צעד אחד רחוק מדי ויצרה עולם של פחד, תרבות ביטול, צנזורה עצמית והמון צביעות. ביחד עם שותפי היקר אורי רוסו ומפיק נוסף שפגשנו בזמן העבודה על האלבום בלוס אנג'לס, ניסינו לאפשר לעצמנו 3 דקות של להיות מעל לחוקים הנוקשים האלה", היא אומרת.

עטיפת הסינגל "PC People" של נגה ארז, צילום: יח"צ

"היה מדהים לגלות איך כל פעם מחדש השיר והקליפ נתקלו בדיוק במכשולים שהם באו לבקר. במשך תקופה ארוכה כל פעם כששמענו את השיר, התגובה המיידית שלי הייתה לצחוק. זה צד חדש בי, כמו להסתכל במראה ולראות מישהי אחרת עומדת מולי, מישהי שלא הכרתי עד עכשיו.

"אני עדיין נדהמת לראות את השירים שלנו יוצאים ומגיעים לכל כך הרבה אנשים. אני מקווה שהשיר יעזור לתת לאנשים פרספקטיבה על תקופה משונה בזמן או סתם יגרום להם לרקוד".

נגה ארז, צילום: יניב אדרי

אתמול (רביעי) חשפה חברת yes את הפקות המקור המסקרנות שלה לעונת 2025-2024, כשאחת מהן היא "NOGA" - סרט תיעודי העוקב באופן בלעדי ואינטימי אחר המסע הדרמטי של ארז, שהפכה לכוכבת פופ בינלאומית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר