לאחר שנים רבות: בילי ג'ואל חוזר עם מוזיקה חדשה

אף שלא שחרר בשנים האחרונות שירים חדשים, הרבה ג'ואל, חבר היכל התהילה של הרוק, להופיע ברחבי העולם • בין היצירות המפורסמות ביותר של המוזיקאי אפשר למצוא קלאסיקות כמו "Piano Man" ו-"Just the Way You Are"

בילי ג'ואל. צילום: AFP

הזמר בילי ג'ואל ישחרר בקרוב שיר חדש - סינגל הסולו הראשון שלו מאז 2007 והשני מאז 1993. המוזיקאי האמריקני-יהודי האייקוני בן ה-74 ישיק ב-1 בפברואר את "Turn the Lights Back On", שיהיה זמין להורדה משירותי המוזיקה הדיגיטליים וגם במהדורת ויניל לאספנים.

עטיפת הסינגל החדש של בילי ג'ואל, צילום: יח"צ

ההכרזה המפתיעה, שללא ספק מרגשת מאוד את מעריציו הרבים והנאמנים של ג'ואל, התקבלה אמש (שני), לאחר יממה של טיזרים בטיקטוק - שאליה הצטרף הזמר אתמול. בהודעה הרשמית לתקשורת ששוחררה בשעות האחרונות נמסר כי השיר החדש יהיה "נעימת בילי ג'ואל קלאסית, שתגלם את סימני ההיכר שלו ותפתח את הפרק הבא בסיפור שלו". ואכן, השניות הבודדות מתוך השיר שנחשפו עד כה ברשתות החברתיות מרמזות על כך כי "Turn the Lights Back On" תהיה בלדה מבוססת פנסתר - סגנון שג'ואל, שזכה במהלך הקריירה שלו בשישה פרסי גראמי ומכר למעלה מ-160 מיליון אלבומים, מתמחה בו היטב.

@billyjoel

It's time to TURN THE LIGHTS BACK ON. Brand new single coming February 1st. Pre-order now at the link in bio!

♬ Turn the Lights Back On - Billy Joel

בין היצירות המפורסמות ביותר של ג'ואל אפשר למצוא קלאסיקות כמו "Piano Man", "Just the Way You Are", "Uptown Girl", "Honesty", "We Didn’t Start the Fire" ועוד עשרות רבות וטובות שיכולות למלא אוספי להיטים רבים.

אף שלא שחרר בשנים האחרונות שירים חדשים, הרבה ג'ואל, חבר היכל התהילה של הרוק, להופיע ברחבי העולם. הוא התמקד במיוחד בהיכל המדיסון סקוור גארדן שבעיר הולדתו ניו יורק - אולם שמזוהה איתו מאוד ונחשב לבית המוזיקלי שלו. ג'ואל ימשיך להופיע בגארדן, כמו גם בערים נוספות בארה"ב, עד חודש יולי הקרוב, ואילו הופעתו האירופית היחידה ב-2024 תהיה באוגוסט, בקרדיף, ויילס.  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר