ברי סחרוף עם טונה: כל שיתופי הפעולה שאסור לכם לפספס

לרגל יום האהבה יתקיימו מופעים מוזיקליים בשלושה מוקדים בארץ, כולם מלאים בשיתופי פעולה בין מיטב אמני ישראל • כל הפרטים

טונה. צילום: אורטל לביא

אם אין לכם עדיין תוכניות לט"ו באב, זה הזמן לפתוח יומנים. לרגל יום האהבה, במהלך אוגוסט יתקיימו מופעים ושיתופי פעולה מוזיקליים רבים שינסו לגרום לכם להתאהב, ויתפרסו השנה בשלושה מוקדים: בית גבריאל על שפת הכנרת, אמפי רעננה ואמפי בית גוברין.

קרן פלס, צילום: קוקו

בבית גבריאל יתקיים על שפת הכנרת זו השנה החמישית "פסטיבל לילות אהבה", הגרסה המעודכנת ל"ליל אהבה בחוף צמח" האיקוני. במהלכו יתקיימו בתאריכים 11-3 באוגוסט המופעים הבאים: מופע הארנבות של ד"ר קספר מציינים 30 שנות קריירה, היהודים, אינפקטד מאשרום שיארחו את נטע ברזילי ואת הדג נחש, קרן פלס שתארח את תמיר גרינברג, והופעות של דודו טסה ושל שלום חנוך.

דודו טסה, צילום: קוקו

בתאריכים 5-3 באוגוסט יופיעו תחת כיפת השמיים באמפי רעננה תיסלם ודני סנדרסון על במה אחת ביחד ולחוד, הדג נחש יארחו את פול טראנק ואברהם טל יארח את התקווה 6.

שלומי שבן, צילום: קוקו

בפסטיבל "לילות אהבה בית גוברין", שממשיך במסורת ושיתקיים השנה בלוקיישן הקבוע בתאריכים 19-3 באוגוסט, יופיעו שלומי שבן ויוני רכטר בשני מופעים בערב אחד. מארינה מקסימילאן ויסמין מועלם יעלו גם הן באותו הערב, ברי סחרוף יארח את טונה, אביב גפן והתעויוט יארחו את שלום חנוך, חנן בן ארי יגיע עם מופע חדש והדג הנחש והתקווה 6 יופיעו.

ברי סחרוף, צילום: גדעון מרקוביץ
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר