המעריצות משתגעות: להקת וואן דיירקשן תתאחד?

הארי סטיילס התארח לאחרונה בפודקאסט לשיחה על להקת הבנים בה היה חבר, שהביאה לו תהילת עולם, ובין היתר ציין כי ההרכב עשוי להתאחד בעתיד אם כל התנאים יאפשרו זאת

חברי להקת וואן דיירקשן (ארכיון), צילום: AFP

קריירת הסולו של הארי סטיילס משגשגת ומלבלבת בימים אלה יותר מאי פעם, אבל ישנן לא מעט מעריצות וואן דיירקשן שהיו רוצות לראות אותו שוב לצד חבריו לשעבר להרכב המנוח. כעת, במה שללא ספק נחשב חדשות טובות עבורן (וכנראה גם יקרה מתישהו, גם אם לא עכשיו), הזמר הבריטי אמר בראיון כי הוא לא שולל אופציית איחוד של הלהקה.

סטיילס התראיין השבוע לפודקאסט "Spout" של תמרה דהיא, שם דיבר על עלייתו לגדולה והתקופה שבילה עם להקת הבנים האיקונית שבה פרץ. כאשר נשאל אם הוא פתוח לרעיון של איחוד, ענה: "אני לא יודע. כלומר, אני חושב שהמחשבה על כך מאוד נחמדה, הייתי שמח אם תהיה עת בה ארגיש שזה משהו שכולנו רוצים לעשות". 

המנחה העלתה בשיחה מספר אלבומים של וואן דיירקשן, ביניהם "Up All Night, Take Me Home" ו-"Made In The A.M", עליהם אמר הארי: "מאוד נהניתי מהאלבומים האלה שציינת. אני חושב שכולנו עברנו יחד משהו מאוד מיוחד ויש המון אהבה בינינו. אז כן, אני חושב שאם יהיה רגע שבו נוכל כולנו לעשות זאת בצורה הנכונה, אני חושב שזה יכול להיות נהדר".

הארי סטיילס, צילום: אי.פי

הרשת מיהרה להגיב לדברים, והביעה התרגשות רבה מהאופציה של שיתוף פעולה עתידי בין הארי, זאין, ליאם, נייל ולואי. "אפשר בבקשה שזה לא יקרה? אנחנו אנשים עדינים", נכתב מחשבון אוהד במיוחד את הלהקה. "הארי מדבר על איחוד של D1? לא, השנה הזו בהחלט מרגישה כמו חלום", נכתב מחשבון אחר. מעריצה נוספת כתבה: "האם הרגע התעוררתי להארי סטיילס מדבר על איחוד של וואן דיירקשן או שאני עדיין חולמת?".

במידה ואיחוד מסוג זה אכן ייצא לדרך, כנראה שהוא לא יקרה בזמן הקרוב, שכן חברי הלהקה עסוקים בימים אלה בקריירות הסולו שלהם. זו של סטיילס, כאמור, מצליחה במיוחד והוא מקדם בימים אלה את אלבומו השלישי והחדש "Harry’s House" שזוכה לביקורות אוהדות. וואן דיירקשן הוקמה ב-2010 כחלק מהשלב האחרון של "אקס פקטור" הבריטית. הלהקה, אותה הרכיב איש הטלוויזיה סיימון קאוול, הוציאה חמישה אלבומים ולא התפרקה אף פעם רשמית, אך כל חבריה עסוקים בקריירות יחיד מאמצע העשור הקודם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר