בגרסה לא צפויה: שובר הקופות בכיכובו של קיאנו ריבס חוזר למסך

צ'אד סטהלסקי, יוצר סדרת הסרטים "ג'ון וויק", הכריז על פריקוול חדש בפורמט וגרסה שונה לגמרי • "כיף לחקור היבטים שונים שלו דרך מדיום אחר", הוא אומר

קיאנו ריבס. צילום: אי.פח

צ'אד סטהלסקי, יוצר סדרת הסרטים "ג'ון וויק", הכריז על פריקוול חדש בגרסה של סרט אנימה - כך סיפר בשיחה שקיים עם אתר "הוליווד ריפורטר".

סטהלסקי, שיצר במשותף את סדרת ג'ון וויק וביים את כל ארבעת הסרטים בסדרה, אישר כי סרט הפריקוול נמצא בהפקה, אך הוא כאמור לא יהיה סרט עם שחקנים אנושיים, כי אם סרט אנימציה.

קיאנו ריבס ב"ג'ון וויק 4", צילום: יח"צ

לדברי סטהלסקי, סדרת הסרטים המקורית, בכיכובו של קיאנו ריבס כדמות הראשית, לא תוליד המשכים נוספים מכיוון שמסעו של וויק הוא "סיפור שלם". עם זאת, הפרנצ'ייז ימשיך עם פריקוולים וספין-אופים.

"כרגע אנחנו עמוק בפיתוח של סרט אנימה על ג'ון וויק. זהו פריקוול לסרטים, וזה מדהים. זה כיף שזה במדיום אחר", אמר סטהלסקי והמשיך: "אנחנו רוצים ליהנות עם וויק, אבל כבר סגרנו אותו בקצה אחד (עם 'ג'ון וויק 4'), אז בואו נחזור ונשתמש במדיום אחר".

"ג'ון וויק 3", צילום: באדיבות yes

לאחר מכן, סטהלסקי דיבר על "ג'ון וויק" המקורי: "להמשיך להוציא פרקים של הרפתקאות ג'ון וויק נראה לנו קצת מזויף, אבל לחקור היבטים שונים של העולם והיבטים שונים של ג'ון וויק לפני הסרטים ודרך מדיום אחר, בין אם זה אנימה או טלוויזיה, זה מרגיש כיף".

כרגע לא ברור אם קיאנו ריבס יחזור להעניק את קולו לסרט האנימה. סדרת טלוויזיה הוכרזה גם כן, והיא תופק על ידי קיאנו ריבס עצמו, אם כי השחקן לא יככב בסדרה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר