בגיל 82: האריסון פורד חושף מדוע הוא לא מתכוון לפרוש ממשחק

בראיון חדש שהעניק השחקן הוותיק והמוערך לקראת עליית הפרקים החדשים של הסדרה "שרינקינג" בכיכובו נשאל מדוע הוא לא פורש לגמלאות • תשובתו הייתה מרגשת וכנה למדי

הריסון פורד. צילום: AFP

בגיל 82 האריסון פורד כבר לא צריך להוכיח כלום לאף אחד. כאחד מהכוכבים ההוליוודיים הגדולים והאהובים בכל הזמנים, פורד גילם במהלך הקריירה הארוכה והעשירה שלו דמויות בלתי נשכחות כמו האן סולו בסרטי "מלחמת הכוכבים", וכמובן שגם את הארכיאולוג ההרפתקן אינדיאנה ג'ונס. בנוסף כיכב השחקן הוותיק בקלאסיקות כמו "בלייד ראנר", "הנמלט", "אייר פורס 1", "משחקים פטריוטיים" ו"נערה עובדת", ועם כל הסרטים האחרים שהשמטנו הסליחה.

אך למרות הררזומה העשיר והגיל המתקדם, פורד לא הולך בקרוב לשום מקום. בשנה הבאה הוא יצטרף ליקום הקולנועי של מארוול בסרטים "ת'אנדרבולטס" ו"קפטן אמריקה: עולם אמיץ חדש" - שבהם הוא יגלם את נשיא ארה"ב (ולמעשה מחליף בתפקיד את השחקן המנוח ויליאם הרט), והוא עדיין מככב בסדרה המוערכת "שרינקינג" מבית אפל TV, שעונתה השנייה תושק השבוע.

האריסון פורד ב"בשרינקינג", צילום: אפל TV

בראיון חדש שהעניק פורד לקראת עליית הפרקים החדשים של "שרינקינג", נשאל השחקן דוגרי: מדוע הוא לא פורש לגמלאות, כי מה ששלו תמיד יישאר שלו. מה בעצם יוצא לו מלהמשיך לשחק בגיל 80 פלוס?

תשובתו: "מה שיוצא לי מזה זה קשר אנושי. אני מקבל הזדמנות לדמיין עם אנשים מוכשרים ומנוסים. כיף לעבוד איתם", השיב פורד, שבדרך כלל מטפח פרסונה צינית ומשועשעת - יש שיגידו מעט נרגנת אבל בקטע טוב ומודע לעצמו - אבל סיפק הפעם תשובה כנה למדי.

האריסון פורק ב"בקפטן אמריקה", צילום: יחצ

כמו כן, כשהתארח בשבוע שעבר בתוכניתו של ג'ימי קימל, חשף השחקן פריט מעניין מעברו. כולם יודעים שהאריסון פורד הוא נגר מוסמך, אבל מתברר שפעם הוא גם ניסה את כוחו בגסטרונומיה... פחות או יותר.

"הג'וב הראשון שלי היה טבח בבית חולים. אני לא יודע מה אמרתי להם, אבל הם נתנו לי סכין וכמה גזרים, ותוך כמה דקות חתכתי את האצבע שלי", אמר פורד למנחה המופתע. "אבל מחלקת תפירת-האצבע-בחזרה היתה ממש בהמשך המסדרון, ומיד אחרי זה איפה שמפטרים אותך על זה ששיקרת (בנוגע לכישורי הבישול שלך)", הוא הבהיר. או, זה כבר האריסון הישן והטוב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר