מהביוגרפיה של דונלד טראמפ ועד לחיוך הקטלני: כל מה שירתק אתכם לכיסא באוקטובר

שלל סרטים מסקרנים מגיעים למסכים בחודש הקרוב, וזו ההזדמנות להתעדכן בכל מה שכדאי לשלם עבורו על כרטיס לקולנוע • ישי קיצ'לס מארגן לכם רשימת צפייה

"המתמחה". צילום: יחצ

"התחת הזקן שלי" – 3 באוקטובר

פנטזיית התבגרות קומית שהייתה להיט בפסטיבל סאנדנס האחרון. בחורה קנדית צעירה בשם אליוט חולמת לעזוב את החווה המשפחתית ולצאת ללימודים. במהלך טריפ של פטריות הזיה, אליוט פוגשת גרסה מבוגרת יותר (וצינית יותר) של עצמה, וזו מזהירה אותה לא להתאהב בבחור בשם צ'אד. בבוקר שאחרי החוויה הלא צפויה, אליוט מוכנה לשכוח מהכל ולהמשיך בחייה. אלא שאז היא פוגשת בעובד החדש בחווה: בחור משונה וחמוד בשם צ'אד. כתבה וביימה: מייגן פארק. עם אוברי פלאזה ומייזי סטלה.

"ג'וקר: טירוף בשניים" – 3 באוקטובר

חמש שנים אחרי שקטף את הפרס הגדול בפסטיבל ונציה, גרף למעלה ממיליארד דולר בקופות והביא לחואקין פיניקס אוסקר, נבל העל הג'וקר שב בסיקוול מוזיקלי שאפתני, והפעם, גם הזמרת ליידי גאגא מצטרפת לכיף. זמן לא רב לאחר אירועי הסרט הקודם, גיבורנו המטורף מאושפז בבית חולים פסיכיאטרי המיועד לפושעים מסוכנים וממתין למשפט על המעשים האיומים שביצע. העניינים מסתבכים לאחר שהוא מתאהב בהארלי קווין, מטופלת מופרעת וחובבת כאוס שמעריצה אותו. במאי: טוד פיליפס.

"סמייל 2" – 17 באוקטובר

סרט המשך ללהיט האימה מ-2022. כוכבת פופ, שמתקשה להתמודד עם הלחץ שמגיע בעקבות התהילה, מצויה בעיצומן של ההכנות לסיבוב הופעות עולמי. אחרי ששורה של אירועים מטרידים ולא מוסברים מתחילים להתרחש, היא נאלצת להתעמת עם עברה האפל בטרם חייה ייצאו משליטה. עם נעמי סקוט, רוזמרי דה וויט, לוקאס גייג' וקייל גלנר. כתב וביים: פרקר פין.

"המתמחה" – 17 באוקטובר

דרמה ביוגרפית שמגוללת את ה-origin story של נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, כיזם נדל"ן במנהטן של שנות השבעים והשמונים. המפגש עם המנטור שלו, עורך הדין רוי כהן, ההתאהבות בדוגמנית הצעירה והיפה איוונה, והמהלכים המבריקים והמפוקפקים מבחינה חוקית ואתית שסללו את דרכו לפסגה. עם סבסטיאן סטן ("פאם וטומי", "קפטן אמריקה: חייל החורף"), ג'רמי סטרונג ומריה בקאלובה. במאי: עלי עבאסי ("עכביש קדוש").

"בחורים טובים 2" – 17 באוקטובר

סיקוול לקומדיה הרומנטית המצליחה מ-2022, שמתרחש, גם הוא, בעולם השידוכים של החברה החרדית. בחור ישיבה מזדקן, שכבר פספס כל הזדמנות להינשא, נאלץ לבלות את השבת עם בתה הצעירה של שדכנית מנוסה ומבוקשת, ומתאהב בה. הסחרור הרגשי שאליו נקלע מערער אותו עד היסוד וגורם לו לבחון מחדש את נסיבות חייו. עם מאור שוויצר, עומר נודלמן, ניב סולטן, עירית קפלן, עמית רהב ורועי אסף. חוה דיבון, ארז תדמור ויקי רייסנר חתומים על התסריט, וארז תדמור גם ביים.

"ונום: הריקוד האחרון" – 24 באוקטובר

החלק השלישי והאחרון בטרילוגיה הפופולרית שעוסקת בנבל העל השרירי, החייזרי והמופרע ונום, ובבן האנוש המסכן שמארח אותו בגופו, העיתונאי החוקר אדי ברוק. והפעם: ונום ואדי נרדפים בידי הצבא, בידי המשטרה ובידי מדענית שאפתנית, ונאלצים לקבל החלטה הרסנית שתשנה את העתיד לתמיד. עם טום הארדי, צ'יווטל אגיופור, ג'ונו טמפל, ריס איפאנס וסטיבן גרהם. במאית: קלי מרסל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר