"עוד נחזור לרקוד". צילום: SHAX PHOTOGRAPHY

מכה גלים: הסרט התיעודי על טבח 7 באוקטובר נמכר לשידור בגרמניה

"עוד נחזור לרקוד" הוצג ברחבי העולם בשבועות האחרונים • כעת הוא מגיע למדינה נוספת כחלק מהמאבק ההסברתי בימי המלחמה המתמשכת

[object Object]

הטלוויזיה והקולנוע הישראליים, כידוע, עושים את מה שההסברה הישראלית לא עושה בעולם. כעת נודע כי סרט הדוקו "עוד נחזור לרקוד" של HOT8, יוקרן לראשונה בגרמניה, ברשת RTL, ביום רביעי, 2 באוקטובר.

הסרט הוצג ברחבי העולם בשבועות האחרונים: בפרמאונט+ האמריקאית, ב-BBC הבריטית, ברשת NINE האוסטרלית ובערוץ HOT8 בישראל.

"עוד נחזור לרקוד", בבימויו של יריב מוזר ובהפקת סלוצקי הפקות וחברת SIPUR, זכה בשני פרסים בפסטיבל Doc Edge בחודש יוני, כולל פרס העריכה הבינלאומית הטובה ביותר ופרס בקטגוריית "באמת אנו בוטחים". הוא מגולל את הטבח הנוראי בפסטיבל המוזיקה נובה, שהיה אמור להיות חגיגה של חיים, אהבה ומוזיקה עבור אלפי צעירים, והפך לאחת המטרות הראשונות כאשר חמאס פתח במתקפת הטרור הקטלנית ביותר בתולדות ישראל.

ניצול הנובה בן שדה מתוך הסרט "עוד נחזור לרקוד", צילום: בן שדה

בסרט, יותר מתריסר צעירים שהשתתפו בפסטיבל מספרים סיפורי זוועה על הישרדותם מהרגע בו החלה המתקפה. עדויותיהם משולבות עם צילומים שצילמו בעצמם וצילומים שנמצאו במצלמות שנשאו מחבלי חמאס.

אמיליו שנקר, מנכ"ל SIPUR: "אנחנו גאים מאוד בהצלחה הבינלאומית של 'עוד נחזור לרקוד'. העובדה שהסרט ישודר גם בגרמניה מעידה על החשיבות האוניברסלית של הסיפור שאנו מספרים. הזכייה בפרסים והביקוש הגובר לסרט ברחבי העולם מחזקים את אמונתנו בכוחו של הסרט לזעוק את סיפור הטבח ולהדהד את האמת".

ניצולי הנובה נועם בן דוד, איתן הלוי וליאל שטרית מתוך הסרט "עוד נחזור לרקוד", צילום: שחר רזניק

 רינת קליין, מנכ"לית סלוצקי הפקות ו-HOT8: "ההכרה הבינלאומית בסרט מדגישה את החשיבות האוניברסלית של הסיפור שאנו מספרים. אנו מאמינים שהפצת הסרט תתרום להעלאת המודעות לאסון בפסטיבל הנובה. חלמנו להציג לעולם את חזרתו של הירש גולדברג-פולין משבי חמאס, ולצערנו נאלצנו לספר על רציחתו בשבי. הסרט מעלה את חשיבות ביצוע עסקה להשבת החטופים ואנו מקווים שתתרחש במהרה".

הסרט ישודר ביום רביעי, 25 בספטמבר בשעה 22:00 ב-HOT8 וב-HOT VOD.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו