"אין לי בעיה ללכלך עליו": ג'ורג' קלוני יוצא נגד טרנטינו

השחקן התראיין יחד עם בראד פיט לכתבת השער של מגזין GQ, והחליט לצאת לא רק על טרנטינו כי אם גם על הבמאי דיוויד או. ראסל • "לא אכפת לי ממנו, אבל אני קצת מתעצבן"

ג'ורג' קלוני, קוונטין טרנטינו. צילום: נעם ריבקין, AFP

ג'ורג' קלוני התראיין לכתבת השער של מגזין GQ, בראיון משותף שקיים יחד עם בראד פיט, בו הוא לא חסך במילים ויצא נגד במאים בכירים בתעשיית הקולנוע - כשאחד מהם הוא קוונטין טרנטינו. 

"קוונטין אמר משהו עליי לאחרונה, אז אני קצת מתעצבן ממנו", אמר קלוני בראיון. "הוא (טרנטינו) עשה איזה ראיון שבו הוא דיבר על כוכבי קולנוע, והוא דיבר על פיט ועל מישהו אחר, ואז המראיין אמר לו: 'נו, מה עם ג'ורג'?' והוא אמר, 'הוא לא כוכב קולנוע'". 

קלוני ופיט על שער גיליון GQ, צילום: Sølve Sundsbø / GQ

לאחר מכן, סיפר קלוני על כך ששחרר את הריב הקטן עם טרנטינו. "עכשיו אני בסדר, לא אכפת לי ממנו. אין לי בעיה ללכלך עליו, הוא כבר לכלך עליי. אבל תראה, יש לנו באמת מזל שזכינו לעבוד עם הבמאים הנהדרים האלה. הבמאי והתסריט הם מה שמחזיק אותך בחיים".

כזכור, קלוני וטרנטינו עבדו יחד בסרט "מצאת החמה עד צאת הנשמה" ("From Dusk Till Dawn"), שיצא בשנת 1996, אותו יצר קוונטין יחד עם הבמאי רוברט רודריגז.

קלוני וטרנטינו בהופעה המשותפת ב"מצאת החמה עד צאת הנשמה", צילום: מתוך הסרט

בכתבת השער של GQ, קלוני בחר "להסתכסך" עם במאי נוסף - דיוויד או. ראסל, שהיה מועמד בעבר לשלושה פרסי אוסקר בקטגוריית הבמאי הטוב ביותר על סרטיו "פייטר", "אופטימיות היא שם המשחק" ו"חלום אמריקאי".

בראיון המשותף עם פיט, השניים דנו בניהול זמן נכון ובהחלטה עם מי הם רוצים לבלות בזמן העבודה. "ככל שאתה מתבגר, הקצאת הזמן שונה מאוד. חמישה חודשים מהחיים שלך זה הרבה", אמר קלוני ל-GQ והסביר כי לא ירצה לעבוד שוב עם ראסל.

דיוויד או. ראסל, צילום: GettyImages

"זה כבר לא סתם, 'אני הולך לעשות סרט ממש טוב כמו 'שלושת המלכים', ויהיה לי ז*** עלוב כמו דיוויד או. ראסל שהופך את חיי לגיהינום. האיש שהופך את חייו של כל אדם בצוות שלו לגיהינום", הוסיף קלוני. "זה לא שווה את זה. לא בשלב הזה בחיי. רק שיהיה מוצר טוב".

"שלושה מלכים" הוא סרט מלחמה קומי משנת 1999 שכתב וביים דיוויד או. ראסל. כיכבו בו ג'ורג' קלוני, מארק וולברג, אייס קיוב וספייק ג'ונז. הסרט מבוסס על סיפור מאת ג'ון רידלי על ארבעה חיילים אמריקנים שמזדמנת לידם מפה של אוצר זהב שנשדד והוחבא במדבר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר