לאחר הציוץ הפרו-פלשתיני של כוכבת "שלגיה": גל גדות בעקיצה מרומזת

לאחר שרייצ'ל זגלר יצרה סערה כשקראה ל"שחרור פלשתין" ברשת החברתית, גדות הישראלית, שמככבת לצידה בתפקיד המלכה, החליטה להגיב בעקיפין, כך נראה • "חושך לא יכול לגרש חושך; רק האור יכול לעשות זאת"

גל גדות. צילום: אי.פי

כיממה לאחר שכוכבת "שלגיה" רייצ'ל זגלר יצרה סערה כשהעלתה ציוץ פרו-פלשתיני לחשבון ה-X (טוויטר לשעבר) שלה, גל גדות זורקת לעברה עקיצה מרומזת בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה. 

כזכור, זגלר ידועה כמי שלא מהססת להביע את דעותיה הפוליטיות, בעיקר בנוגע לסכסוך הישראלי-פלשתיני, כאשר המתח והניכור בין שתי השחקניות ניכר לעין במהלך ראיונות משותפים או אירועים הקשורים לקידום הסרט "שלגיה". 

"רק אהבה יכולה באמת להציל את העולם": הסטורי של גל גדות // אינסטגרם

בסטורי שהעלתה גדות הבוקר (רביעי), היא צירפה ציטוט של מרטין לותר קינג ובו כתוב (באנגלית): "חושך לא יכול לגרש חושך; רק האור יכול לעשות זאת. שנאה לא יכולה לגרש שנאה; רק האהבה יכולה לעשות זאת". מעל הציטוט שכולל את תמונתו של לותר קינג, כתבה גל: "רק אהבה יכולה באמת להציל את העולם". 

ככל הנראה, גדות בחרה להעלות את הסטורי הזה לאחר שקיבלה תגובות שנאה רבות בציוץ שהעלתה זגלר, שכאמור מערכת היחסים בין השתיים קרה ומרוחקת, לאור נסיבות המלחמה. אם הציטוט לא היה מספיק ברור, בסוף הסטורי בחרה גל לחתום את שמה בעברית בפני 108 מיליון עוקביה מכל העולם. 

גל גדות לצד רייצ'ל זגלר, צילום: Getty Images

כאמור, זגלר כתבה אתמול בחשבון ה-X שלה: "אני אוהבת אתכם כל כך. תודה על האהבה ועל 120 מיליון צפיות בטריילר שלנו בתוך 24 שעות בלבד! איזה טירוף. אני עמוק בתוך החזרות ל'רומיאו ויוליה' אז אני יוצאת מכאן. ביי לעכשיו ותמיד תזכרו: 'שחררו את פלשתין'". הציוץ הפרו-פלשתיני צבר תוך שעות יותר מרבע מיליון צפיות, אלפי שיתופים ולייקים ומאות תגובות, שכצפוי נחלקו בין גולשים שחיזקו את דבריה ותקפו את גל, לבין מי שבחרו להביע תמיכה בגל ולעגו לציוץ.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר