יו, זה מפחיד: ככה עוד לא ראיתם את יו גרנט

השחקן האנגלי הוותיק והמוערך, המזוהה בעיקר עם קומדיות רומנטיות, מנסה את כוחו בז'אנר האימה בסרט חדש • הוא עתיד לגלם דמות פרועה ומסקרנת במיוחד

ככה באמת עוד לא ראיתם אותו. יו גרנט. צילום: AFP

השחקן האנגלי האהוב יו גרנט, המזוהה יותר מכל עם ז'אנר הקומדיות הרומנטיות בזכות הופעות בלתי נשכחות בסרטים כמו "ארבע חתונות ולוויה אחת", "נוטינג היל", "יומנה של ברידג'ט ג'ונס", "רווק פלוס ילד" ו"אהבה זה כל הסיפור", מנסה את כוחו בסוגה קולנועית אחרת ומפתיעה מאוד: אימה.

גרנט (63) ייככב בסתיו הקרוב בסרט "Heretic" (כופר), שבו יגלם את אדון ריד - פסיכופט עם קבלות אשר כולא שתי מיסיונריות מורמוניות תמימות (סופי ת'אצ'ר - "הצהובות", וקלואי איסט - "ליב ומאדי", "הפייבלמנים") בביתו האפלולי ומשופע המלכודות.

"לא אחזיק אתכן כאן בכוח אם תרצו לעזוב, אבל אני רוצה שתבחרו באיזו דלת תעברו, בהתבסס על האמונה שלכן", אומר אדון ריד המקריפ בעליל לצמד הנשים הצעירות והמבועתות בטריילר הראשון של הסרט, כשעל דלת אחת הוא רושם בגיר את המילה Belief (אמונה) ועל השנייה את המילה Disbelief (חוסר אמונה). באיזו דלת (או דלתות) יבחרו הבנות ואילו זוועות מסתתרות מאחוריהן? את כל זה נגלה בנובמבר הקרוב, כשהסרט יגיע לאקרנים.

את "Heretic" מביימים הקולנוענים סקוט בק ובריאן וודס, שגם אחראים לתסריט סרט האימה המצליח "מקום שקט" - אותו כתבו ביחד עם הבמאי והכוכב ג'ון קרסינסקי (דרך אגב, הפריקוול "מקום שקט: היום הראשון" מגיע לקולנוע מחרתיים. אף שבק ו-וודס אינם מעורבים בו, סביר להניח שמועד השקת הטריילר של סרטם אינו מקרי).

לגבי גרנט, זה לא סוד שהקריירה של השחקן השרמנטי נהנית בשנים האחרונות מתחייה מחודשת, בשל כמה וכמה תפקידים בהפקות קולנועיות וטלוויזיוניות משובחות ומגוונות, דוגמת קומדיית האקשן "מבצע פורצ'ן: תרגיל מלחמה", סרט הפנטזיה "מבוכים ודרקונים: כבוד בין גנבים", שובר הקופות המוזיקלי "וונקה" וגם תפקיד אורח בסדרה "המשטר".

יו גרנט בסרט החדש, צילום: יח"צ

עם זאת, אולי כדי להרגיע את המעריצים.ות שמתגעגעים.ות ליו של פעם, בשנה הבאה הוא ישוב לשורשיו הרומנטיים וייככב לצידן של רנה זלווגר ואמה תומפסון בסרט רביעי בסדרת "ברידג'ט ג'ונס". יו גו, יו!

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר