מתיו מקונוהיי חושף: כך ניצחתי את ההתקרחות בגיל 52

השחקן הוותיק עם רעמת השיער הבלונדיני, הבריא והשופע, מדבר בפתיחות ומשתף כיצד הוא שומר עליו בגיל העמידה

מתיו מקונוהיי, צילום: Getty Images

השחקן מתיו מקונוהיי מתחזק רעמת שיער בריאה גם בגיל 52, ובראיון שהעניק לאחרונה הוא גם חושף את הסיבה לכך.

מקונוהיי טען בספרו האוטוביוגרפי "Greenlight" כי בשלב מסוים בשנות ה-90 הוא גילח את ראשו, לאחר שחווה דילול משמעותי בכמות השיער שצמחה עליו. בראיון שהעניק כעת ל"LADbible" אמר השחקן: "אתם יכולים לחזור ולצפות בסרטים כמו 'מארגנת החתונות' ואחרים. אפשר לראות שאני מאבד את השיער".

מתיו מקונוהיי, צילום: AFP

השחקן הסביר את הרגע שבו החליט להילחם בדבר. "קיבלתי תמונה שלי ממסיבת תחילת מילניום בג'מייקה, שבה אני נראה מביט למטה וצוחק, ועל ראשי הייתה נקודה קירחת בגודל של כדור בייסבול", סיפר. הכוכב ההוליוודי גילה כי לאחר שראה את התמונה החליט לגלח את ראשו, והחל למרוח מאז משחה טיפולית למשך 10 דקות מדי יום, במטרה לגרום לשיער לחזור ולגדול. בראיון מלפני כמה שנים גילה כי שם המשחה היה "Regenix".

"הייתי ממש מחויב לכך", שיתף בראיון החדש. "לא השתמשתי בשום 'פרופסיה' (תרופה מוכרת ופופולרית נגד הקרחה; ע"מ) או משהו בסגנון הזה. פשוט הייתי מחויב לעבודה ידנית".

אף שהיה נרגש מהתוצאות, גם הוא לא יכול היה להסביר את פלא הצמיחה מחדש. "כל מה שאני יכול להגיד זה שהוא חזר. יש לי יותר שיער עכשיו מאשר היה לי ב-1999". עוד סיפר כי יש מי שניסה לקחת קרדיט על רעמת ראשו, כולל רופא שטען בכנס השתלות שיער בינלאומי, כי נתן למקונוהיי תוספות שיער.

השחקן מספר כי גילה זאת מרופא מבוורלי הילס, שביקש לגעת בשיערו ולחוש אותו. "אין לך השתלות!", התפלא הרופא, לפי סיפורו. "זה מה שאמרתי, מובן שאין לי", סיפר מקונוהיי שענה לו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר