מקורבים לבית המלוכה: "קייט מידלטון מפוחדת ומודאגת"

מזכירת העיתונות לשעבר של המלכה אליזבת' הצביעה על כך שלמרות חוזקה המנטלי, הנסיכה הבריטית בת ה-42 עדיין מתמודדת נפשית עם העובדה כי היא חולה בסרטן • "היא עדיין אימא ואישה שחווה את אותם הרגשות, הדאגות והפחדים כמו כל אחד אחר בנסיבות אלו"

קייט מידלטון בהופעה הפומבית. צילום: איי.פי

למרות שהנסיכה הבריטית קייט מידלטון בת ה-42 נראתה חזקה ואופטימית בטקס חגיגות יום ההולדת של המלך צ'ארלס "Trooping the Colour", מזכירת העיתונות לשעבר של המלכה אליזבת', איילסה אנדרסון, הצביעה על כך כי האם לשלושה עדיין מתמודדת עם העובדה שיש לה סרטן. "היא אולי נסיכת ויילס, אבל היא עדיין אימא ואישה שחווה את אותם הרגשות, הדאגות והפחדים כמו כל אחד אחר בנסיבות אלו, והיא מפוחדת ומודאגת", אמרה אנדרסון בראיון לאתר פיפל ביום חמישי האחרון.

לאחר ששיתפה באומץ את העולם לפני כחצי שנה כי היא חולה בסרטן, קייט לקחה חצי שנה הרחק מאור הזרקורים ומכל ההתחייבויות המלכותיות שלה. לאחרונה, כאמור, נראתה בציבור לראשונה כשהיא מצטרפת לבני משפחתה, ביניהם בעלה, הנסיך וויליאם, ושלושת ילדיהם – ג'ורג', שארלוט ולואי - בחגיגות המתוקשרות כשהיא מתועדת בכרכרה המלכותית ובמרפסת הארמון.

קייט מידלטון מופיעה בפומבי, צילום: איי.פי

למרות החזות המחויכת שהציגה, שכללה כדרכה של המלכה לעתיד גם אאוטפיט שהפך במהרה לוויראלי, היה ברור כי המעמד לא קל לה, אך כמו בת מלוכה אמיתית, קייט עשתה את המיטב, חייכה והפגינה חזות מאוהבת ואוהבת עם בעלה, ילדיה וגם החם שלה, המלך צ'ארלס, המתמודד אף הוא עם סרטן ועובר טיפולים. "היה קשה להבחין כי המלך או הנסיכה חולים ועוברים טיפולים קשים", אמרה הסופרת לענייני בית המלוכה סאלי בדל בראיון לפיפל. "היא מתמקדת בטיפול בילדיה בזמן שהיא מתמודדת עם טיפולי הסרטן", הוסיפה ההיסטוריונית המלכותית אמנדה פורמן.

ימים לפני טקס "Trooping the Colour", קייט חשפה שהיא במצב טוב מספיק כדי להשתתף באירוע. "אני מתקדמת טוב, אבל כפי שכל אחד שעובר כימותרפיה יודע, יש ימים טובים וימים רעים", אמרה, והוסיפה שהיא עדיין לא יצאה מכלל סכנה. אחרי האירוע, קייטי ניקול, מומחית לבית המלוכה, טענה שהטקס השפיע על בריאותה של מידלטון.

קייט מידלטון והנסיך וויליאם, צילום: איי.פי.

"היא הייתה על הרגליים למשך זמן רב", אמרה ניקול לאתר אנטרטיינמנט טונייט. "היה רגע שבו היא צפתה במצעד והוצע לה כיסא, אותו היא קיבלה בהכרת תודה. זו רק מעט הכרה בכך שהיא לא חזקה ולא בכושר כפי שהייתה לפני שנכנסה לטיפול הזה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר