מקורבים מספרים: "מייגן והארי נואשים להשלים עם וויליאם וקייט"

לפי יודעי דבר, ההופעה הפומבית הראשונה של קייט מידלטון מאז חשפה את מחלתה גרמה להארי ומייגן לפנות אליה ולוויליאם • זאת למרות שהבינו כי הסיכויים לפיוס קלושים • "מייגן הבהירה שהיא לא רוצה דבר מלבד להתגבר על כל השטויות ולמצוא דרך לריפוי למען כולם"

מייגן והארי. צילום: רויטרס

בדרך לפיוס? בשבת האחרונה הנסיכה קייט מידלטון בת ה-42 ריגשה מיליונים ברחבי העולם, כשלראשונה מאז חשפה את התמודדותה עם מחלת הסרטן במרץ האחרון, הופיעה בציבור כשהצטרפה למשפחתה ב-Trooping the Colour, אירוע חגיגות יום ההולדת של המלך צ'ארלס. לפי מקורות, הארי ומייגן, שנותרו הרחק מאחור בביתם בארצות הברית, פנו לוויליאם ולקייט לפני החגיגות וביקשו לבדוק היתכנות לשיחות פיוס - זאת לאחר שבשנים האחרונות היחסים בין שני הזוגות מנוכרים כמעט לחלוטין והמטענים האישיים והרגשיים ביניהם קשים ומורכבים.

קייט מגיעה לחגיגות יום ההולדת של המלך, שלושה חודשים לאחר שהודיעה על מחלתה// רויטרס (ארכיון)

"גם הארי וגם מייגן עוקבים אחר ההחלמה של קייט בעניין רב, אבל למרבה הצער זה היה צריך להיות יותר מרחוק כי ערוצי התקשורת שלהם עם הארמון ועם משפחת וויילס בפרט מאוד מוגבלים בלשון המעטה", נמסר לאתר הרכילות Closer. "הם קיבלו מספיק מידע כדי לדעת שאנשים נרגשים מהרעיון של חזרתה של קייט והם מרוצים ושמחים לשמוע שהיא מתאוששת ושאולי בקרוב תהיה במצב מספיק טוב לחזור לתפקידיה".

קייט מידלטון מופיעה בפומבי, צילום: איי.פי

מקור מקורב הוסיף וסיפר כי ההופעה הפומבית הראשונה של קייט הביאה את הארי ומייגן, שמתגוררים בארבע השנים האחרונות בארצות הברית עם שני ילדיהם, לפנות לוויליאם וקייט למרות שהבינו כי הסיכויים לפיוס קלושים. "הם פנו במשותף כדי לשלוח איחולי החלמה, אבל הם עדיין לא באמת נמצאים במקום שבו קייט תגיב. זה לא עצר אותם מלנסות להתחבר. כשקייט תחזור לפעולה, התקווה שלהם היא שזה יוריד מעט מ'האש' עליהם ויוביל לפיוס איתם ואולי גם עם המלך צ'ארלס".

קייט ו-וויליאם, צילום: אי.פי.אי

למרות שהארי הספיק להגיע לשני ביקורי בזק בבריטניה השנה, הוא הגיע בגפו ללא מייגן וילדיהם, ונמנע מפגישה עם אחיו הבכור ווילאם וגיסתו קייט, שהייתה פעם חברתו הקרובה, ונפגש רק עם אביו המלך צ'ארלס. למרות היחסים הקשים בין שני הזוגות, לפי המקורות, מייגן מעוניינת מאוד בפיוס. "מייגן הבהירה שהיא לא רוצה דבר מלבד להתגבר על כל השטויות ולמצוא דרך לריפוי למען כולם. היא מוכנה לשחרר את הכעס והמרירות ומקווה שהרגשות שלה מועברים לקייט דרך חברים משותפים שלהם.

מייגן מרקל, צילום: רויטרס

"אין ספק שפיוס עם וויליאם וקייט יהיה הקלה גדולה עבור מייגן במובנים רבים וישפר את המוניטין שלה ובהתאם לכך גם יסייע לקידום המותג החדש שלה. היא נואשת להשלים ולהצטייר כ'אדם הגדול יותר' כדי להיראות כמו סוג של 'מצילה מלכותית' ולשפר את תדמיתה. למרות כל הסכסוכים ביניהן, הלב שלה באמת יוצא לקייט. היא רק יכולה לדמיין כמה הסיטואציה הזו קשה עבורה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר