מייקל רפפורט רותח מזעם: "אזרחים חפים מפשע לא מסתירים בבתיהם חטופים"

השחקן והקומיקאי האמריקני-יהודי הגיב להאשמות כלפי ישראל בנוגע לחילוץ החטופים, והעלה סרטון לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא פונה לאזרחי עזה • "אם אתם רואים חטופים ישראלים חפים מפשע – תאמרו משהו"

השחקן האמריקני מייקל רפפורט בעצרת החטופים בת"א. צילום: גדעון מרקוביץ'

אזרחי ישראל התמלאו אמש (שבת) בתחושת התעלות עם הבשורה המרגשת על חילוצם של החטופים נועה ארגמני, אלמוג מאיר, אנדריי קוזלוב ושלומי זיו משבי חמאס. על השמחה הגדולה של מדינה שלמה העיבה, כצפוי, הביקורת בעולם נגד ישראל.

השחקן והקומיקאי האמריקני-יהודי מייקל רפפורט, שידוע כתומך נלהב של ישראל, ביקש הלילה (ראשון) בחשבון האינסטגרם שלו, להתייחס לאצבע המאשימה המופנית כלפי ישראל בגין הפעולה הצבאית לחילוץ החטופים. השחקן השיב אש כלפי תוקפי הפעולה ומבקריה, תוך שהוא פונה לאזרחי עזה במסר חד משמעי.   

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Michael Rapaport (@michaelrapaport)

"שחררו לעזאזל את החטופים", זעק רפפורט בסרטון שבו הוא תיעד את עצמו בסערת רגשות. "אתם עדיין מדברים על הפסקת אש. אזרחים חפים מפשע לא מסתירים בבתיהם חטופים. זה הופך אותם ללא חפים מפשע", הבהיר. "כשאתם חוטפים גברים, נשים, ילדים ותינוקות במשך שמונה חודשים, אתם לא מחליטים איך מחלצים אותם, הבנתם?.

"יהודים, ולמעשה כולם, חוץ מאנשים לא משכילים, חולים, פסיכופטים, ג'יהאדיסטים וטיפשים, לא מאמינים במות קדושים. אנחנו אוהבים את החיים", הדגיש.

הקומיקאי מייקל רפפורט., צילום: מתוך טיקטוק

לאחר מכן, בחר רפפורט לפנות לאנשי חמאס: "אמרנו לכם שוב ושוב להיכנע. אתם לא מקשיבים. אנחנו רוצים את כולם בחזרה". רגע לפני שחתם את דבריו, פנה גם לאזרחי הרצועה: "אם יש אזרחים חפים מפשע בעזה, ואתם רואים חטופים ישראלים חפים מפשע – תאמרו משהו. אם אתם רואים משהו, תגידו או שתסתמו את הפה כשאנחנו נכנסים ומחלצים אותם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר