"חוששת לגורל בנה": האם הזוגיות של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון בדרך לפיצוץ?

לפי דיווחים בבריטניה, יורש העצר מעוניין לשלוח את הנסיך ג'ורג' ללמוד במוסד לימודים יוקרתי שבו הוא עצמו למד, אך רעייתו מתנגדת לכך • "היא סבלה מבריונות כשלמדה בתיכון, היא חוששת שג'ורג' ייחשף לגורל דומה"

קייט מידלטון והנסיך ויליאם (ארכיון). צילום: Getty Images

"הלב שלה נשבר": הזוגיות של הנסיך הבריטי וויליאם והדוכסית קייט מידלטון תמיד נראית פוטוגנית ומלכותית מאוד לעיני המצלמות, אך מאחורי דלתות הארמון הסגורות מתברר כי כמו לכל זוג נשוי עם ילדים, גם לצמד המלכותי יש חילוקי דעות באשר לאופן החינוך של ילדיהם.

לפי דיווחים מגורמים יודעי דבר בממלכה, וויליאם מעוניין לשלוח את בנם הבכור, הנסיך ג'ורג', להתחנך במוסד הלימודים היוקרתי איטון קולג', תיכון פרטי בתנאי פנימייה לבנים בלבד שהוא ואחיו הנסיך הארי נמנים על בוגריו, כשימלאו לו 13. קייט, מצידה, מתנגדת לכך בתוקף.

"מתנגש עם המאמצים שלהם". וויליאם וקייט לצד הנסיך ג'ורג' // צילום: Getty Images

"קייט סבלה מבריונות קשה כשבתחילת דרכה בתיכון למדה בבית ספר לבנות בלבד בתנאי פנימייה, והיא חוששת שג'ורג' יהיה חשוף לגורל דומה", סיפרו מקורות לאתר "אין טאץ' וויקלי". "היא חושבת שלשלוח את ג'ורג' למוסד לימודים אריסטוקרטי מתנשא כזה, מתנגש עם כל המאמצים לספק לילדיה חיים נורמליים עד כמה שניתן ולהפוך את מוסד המלוכה הנוקשה למודרני".

לדברי המקורות, סוגיית התיכון שבו ילמד הנסיך בן ה-10 גורמת לחיכוכים בין קייט לוויליאם זו תקופה ארוכה, ולמרות שמדובר במסורת בבית המלוכה – קייט מתנגדת לכך. "הלב שלה נשבר", הוסיפו המקורות, אך נראה כי בסופו של דבר ידו של וויליאם תהיה על העליונה, והנסיך ג'ורג' אכן ימצא את עצמו מתחנך במוסד היוקרתי, לאחר שהשלושה אף נצפו מסיירים במקום בדצמבר האחרון.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר