לא עוצרת: גל גדות ממשיכה בהסברה על הלחימה בישראל

גדות שיתפה עם 109 מיליון עוקביה באינסטגרם פוסט וסטורי באנגלית מטעם הקרן לנפגעי טרור של הסוכנות היהודית לו הוסיפה את הכיתוב "כל מי שיכול ורוצה לתרום, תתרמו"

גל גדות. צילום: אי.פי

אחרי שבמבצעי עבר שמרה על שתיקה או הסתפקה בתגובה מאופקת וספגה מתקפה זועמת, בפעם השלישית ביומיים גל גדות מפרסמת פוסט וסדרת סטוריז על הלחימה בישראל ומוסיפה לביו באינסטגרם שלה את הכיתוב "I Stand With Israel" וקישור לאתר הסוכנות היהודית.

אמש (ראשון) גדות שיתפה עם 109 מיליון עוקביה באינסטגרם פוסט וסטורי באנגלית מטעם הקרן לנפגעי טרור של הסוכנות היהודית לו הוסיפה את הכיתוב: "כל מי שיכול ורוצה לתרום, החיים של האנשים האלה השתנו לנצח אתמול. הם איבדו כל כך הרבה וזקוקים לעזרה. תתרמו אם אתם יכולים".

לפוסט התלווו גם שלושה סרטונים בסטורי המתארים את זוועות הלחימה, כולל סרטון מתוך כתבה ששודרה ברשת CNN. התוכן הזה מצטרף לזה שפרסמה גדות במוצאי שבת. "לפחות 150 ישראלים (המספרים בפוסט פורסמו טרם עודכנו הנתונים) נרצחו ועשרות נשים וילדים מוחזקים בשבי על ידי חמאס בעזה. החל משעות הבוקר המוקדמת, 3,000 טילים נורו (לעבר ישראל). חמאס מחזיקים בבני ערובה ושולטים בבסיסים ובישובים בישראל. יותר מאלף נפצעו וקרבות קשים עדיין מתנהלים. 'אני שומעת קולות והם עדיין הולמים בדלת. אני נמצאת עם שני הילדים הקטנים שלי' (גדות ציטטה ישראלית נצורה). כואב לי הלב ואני מתפללת בשביל כל אלה שסובלים".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot)

 גדות הוסיפה לפוסט צילום מסך מרשת ה-BBC הבריטית המתאר את הנעשה בישראל, לצד צילום פוסט באנגלית ששיתף נשיא המדינה, יצחק הרצוג.

בפוסט נוסף ששיתפה עם מגן דוד והכיתוב "I Stand With Israel" הוסיפה גדות: "אני עומדת לצד ישראל וגם אתם צריכים. העולם לא יכול לשבת על הגדר כשמעשי הטרור הנוראיים האלה מתרחשים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר