האם גל רובין תרצה ילד משותף עם מודי?

גל רובין על משפחה עם בן זוגה הערבי: "פספוס מטורף לא להביא איתו ילד"

כוכבת "הישרדות", שנמצאת בימים אלה בזוגיות מתוקשרת עם כוכב "המירוץ למיליון" ו"בואו לאכול איתי" מודי צפורי, חידשה את הקשר עם עוקביה ברשת, שם דיברה על האפשרות להביא עימו ילד • "חד משמעית שאם כבר להביא ילד - זה עם מודי"

[object Object]

בכל פעם שנדמה שהרעש הגדול סביב גל רובין והזוגיות החדשה שלה עם כוכב "המירוץ למיליון" ו"בואו לאכול איתי" מחמוד (מודי) צפורי הולך ודועך, צף עוד עניין נפיץ שקשור למערכת היחסים עימו ומעורר מחדש את זעם הטוקבקיסטים נגדה. אמש (ראשון) רובין השיבה על שאלות גולשים במסגרת תיבת שאלות שפתחה, והתייחסה לשאלה האם תרצה להביא ילד משותף עם צפורי.

"הייתם רוצים להביא ילד משותף?", נשאלה. "אני חושבת שזה פספוס מטורף לא להביא ילד עם מודי", אמרה רובין בפתח תשובתה. "אבל שנינו במקום שאין מצב שאני חוזרת להחליף טיטולים ולקום בלילות ובקבוקים ולהיות כל הזמן קשור לילד שאתה לא יכול לזוז ממנו וצריך למצוא מי שישמור עליו. היום, כשהילדים קצת גדלו ויש לנו קצת אוויר, וגם זה לכמה שעות, זה מוערך ברמות כאלה גבוהות... אז שנינו לא רוצים להביא ילד, אבל חד משמעית שאם כבר להביא ילד - זה עם מודי. אבל לא משנה, זה לא. זה אפילו לא בקו. אני רוויה. שישה ילדים, והוא שלושה, ואנחנו תשעה".

גל רובין, מודי וילדיו של מודי, צילום: רפי דלויה

רובין שיתפה לא פעם במורכבות מערכת היחסים עם הגרוש שלה. בחודש מאי בשנה שעברה היא סיפרה על כך שאינה מקבלת מזונות והגדירה את עצמה "אם חד הורית". "בתקופה שהיית לבד, היו לך רגעים שחשבת לנסות לתקן עם הגרוש שלך? אולי לשפר את המצב ולהוביל את זה?", הסתקרנו. "אז גילוי נאות: עבר לי המון פעמים בראש, גם כי אני נגד גירושים. אני בעד שתעשו הכל ואל תתגרשו. זה מאוד קשה, הילדים חווים את זה מאוד קשה - וכילדה להורים גרושים, תמיד הבטחתי לעצמי שאני לא אעשה את זה לילדים שלי, וזה קרה גם לי.

גל רובין ומחמוד (מודי) צפורי, צילום: ללא קרדיט

"הגעתי למצב שכמה שאמרתי 'לא משנה מה, אני לא אשים את הילדים שלי בסיטואציה שההורים שלהם מתגרשים' - בסוף אתה מגיע למצב שאתה אומר 'הסבל הוא בלתי נסבל, ומה שלא יקרה, זה צריך להיעשות'".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו