"צפון בוער START SHOOT": פנינה רוזנבלום בלהיט חדש

אחרי שני שירים שכבשו את הרשתות החברתיות, הבוקר משחררת אשת העסקים שיר חדש, הפעם על המצב המדאיג בצפון • בטקסט שכתבה היא מזהירה את המנהיגים: "תתעוררו, לפני שהכל ייגמר"

פנינה רוזנבלום. צילום: יוטיוב

פנינה זמרת המלחמות: פנינה רוזנבלום פרסמה הבוקר (רביעי) בחשבונה באינסטגרם קליפ לשירה החדש העונה לשם "צפון בוער", בו היא מתייחסת למצב הקשה בצפון הארץ מול חיזבאללה ומשמיעה ביקורת כלפי ההנהגה על אוזלת היד שהיא מפגינה בטיפול במצב הביטחוני. "START SHOOT", שרה רוזנבלום ביצירה החדשה, שהיא גם אחראית למילותיה, בדומה לשירים הקודמים שלה "איפה הייתם בשביעי לעשירי?" ו"איראן DON’T SHOOT".

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Pnina Rosenblom | פנינה רוזנבלום‎‏ (@‏‎pninarosenblom‎‏)‎‏

בבית הראשון בשיר רוזנבלום מתארת את המצב העגום בצפון, ומשתפת בתחושותיה. "נשרף לי הלב, נשרפה לי הנשמה". בפזמון היא כבר מעבירה מסרים תקיפים. "תתחילו לירות, תתעוררו לפני שהכל ייגמר". בבית השני רוזנבלום מתמקדת בביקורת על הממשלה, שאחרי למעלה מתשעה חודשים של התכתשות יומיומית עם חיזבאללה, שהובילה לפינוי עשרות אלפי תושבים מהצפון, עדיין נמנעת מלפצוח במלחמה מלאה ובמתקפה מסיבית על ארגון הטרור. "חיזבאללה מעיף טילים ואנחנו שותקים וכלום לא עושים", היא שרה.

את השיר כתבה רוזנבלום ללחן של אורן כהן והוא הוקלט באולפן "קולות". את השיר מלווה קליפ שבו משולבים צילומים של רוזנבלום מאולפן ההקלטות ותמונות קשות של תוצאות הירי של חיזבאללה לעבר ישראל. ניתן לראות בקליפ שטחים ישראליים עולים באש, ובניינים הרוסים. למרות המילים הטעונות, רוזנבלום חותמת את הקליפ בחיוך, ולנו רק נותר לקוות שזהו רמז לימים טובים יותר שעתידים להגיע בקרוב.

וואי וואי וואי, איראן השתגעה. פנינה ב"דונט שוט", צילום: יוטיוב
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר