גיא זו-ארץ ברגע של אור

גיא זו-ארץ מתפרק: "קשה לנוח על כנפי החיים"

מגיש הטלוויזיה נזכר הבוקר בשיר שהציף אצלו רגשות עזים ועורר אצלו תובנות על החיים אחרי הטרגדיה הנוראית שחווה כשאחיינו הצעיר נרצח בטבח 7 באוקטובר • "ימים של כאב, צער ופחד"

[object Object]

בין שידור אחד לאחר של "האח הגדול", נראה שמנחה הטלוויזיה גיא זו-ארץ מוצא זמן גם לדברים אחרים שלא קשורים בריאליטי. היום (חמישי) בבוקר הוא סיפר לעוקבים שלו באינסטגרם על שיר שילדיו שרו בבית הספר ומילותיו נגעו בו באופן עמוק ואישי. זו-ארץ התייחס למצב רוחו המורכב בחודשים האחרונים מאז טבח 7 באוקטובר בו איבד את אחיינו עילי ברעם ז"ל, אך באותה נשימה שיתף בתובנה החשובה והמחזקת שאליה הגיע.

גיא זו-ארץ ברגע של אור

"נזכרתי הבוקר בשיר מרגש שהילדים שלנו היו שרים בבית הספר", כתב זו-ארץ על רקע תמונה של גיטרה מונחת על פינת ישיבה בביתו. "עובד עליו", עדכן.

הסטורי של גיא זו-ארץ, אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

דקות לאחר מכן העלה סטורי נוסף, כשהפעם ברקע בחר לצרף את השיר המדובר הנקרא "נוח" שכתבו ליאת ציון ודביר כהן והלחין ינון דרוויש. על גביו הוסיף: "מלא תמימות. קשה לנוח על כנפי החיים בימים כמו אלה. ימים של כאב, צער ופחד". אך עם זאת קבע זו-ארץ כי אין לשקוע או לעצור. "אני חושב שחייבים להמשיך לחיות בלב מלא אהבה ולתת קולנו בשיר".

בסיום סדרת הסטוריז, כפי שהבטיח, זו-ארץ העלה קטע וידאו שבו תיעד את עצמו מנגן על גיטרה ושר את השיר שבו נזכר הבוקר.

הסטורי של גיא זו-ארץ, אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

בשבוע שעבר זו-ארץ התייחס לאירוע של קהילת הנובה שהתקיים בפארק הירקון, והיה לאירוע הנצחה. הוא שיתף פוסט שכתבה אחותו עדיטל שאיבדה את בנה עילי ז"ל בבוקר 7 באוקטובר כשבילה באותה מסיבה בסמוך לקיבוץ רעים. "אתמול אימהות של נרצחי הנובה שרו עם זהבה בן", כתב זו-ארץ. "משתף את הפוסט של אחותי הגיבורה עדיטל, שמתמודדת עם הכאב הגדול ביותר. היא משתפת באומץ. אני אוהב אותך, אחותי שלי. עילי איתנו לנצח".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו