טיטי איינאו במתקפה חריפה על מערכת המשפט: "מסריחה מגזענות"

מלכת היופי במיל' רתחה מזעם בעקבות החלטת בית המשפט בעניינו של עדי מזרחי שרצח באמצעות חפץ חד את יורי וולקוב ז"ל במעבר חצייה לפני שנה ושבעה חודשים • "יש הבדל בחומרת העונש אם אתה רוסי או כהה עור", כתבה בטקסט נוקב וביקורתי

טיטי איינאו . צילום: אור גפן

הרצח שהחריד מדינה שלמה: טיטי איינאו נחשפה אמש (שלישי) לגזר הדין בעניינו של הרוצח עדי מזרחי, שדקר בשנת 2022 במעבר חצייה בחולון את יורי וולקוב ז"ל אחרי שזה ניסה להתערב בוויכוח שהתפתח בינו לבין אשתו ילנה. בית המשפט קיבל את הסדר הטיעון המקל וגזר על מזרחי 16 שנות מאסר בלבד, מה שעורר את זעמה של איינאו שהתקוממה נוכח העונש הקל מבחינתה אשר ניתן למזרחי, והאשימה את בית המשפט בגזענות ובזילות בחיי אדם.

טיטי איינאו מסתבכת

"כל פעם מחדש אני נחרדת ממערכת המשפט בישראל (לא, אני לא בעד הרפורמה!)", הבהירה איינאו על רקע צילום מסך של כותרת חדשותית בעניין הרצח. "לא מבינה איך שופט גוזר רק 16 שנות מאסר על עבריין שרצח אזרח תמים במעבר חצייה", שיתפה בתסכולה.

הסטורי של טיטי איינאו, אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

בהמשך דבריה הפנתה אצבע מאשימה כלפי מערכת המשפט. "הוא ישתחרר בגיל 30 וקצת ויחזור לחברה כאילו כלום. זה פשוט ביזיון והוזלת חיי אדם. אין לי ספק שאם הקורבן לא היה עולה רוסי, העונש היה כבד יותר. אל תהיו תמימים. מערכת המשפט מסריחה מגזענות. זכרו את רומן זדורוב".

טיטי איינאו, צילום: משה בן שמחון

בסטורי אחר הוסיפה איינאו על רקע צילום ידיעות חדשותיות נוספות מהעבר שדיווחו על החלטות מקוממות של מערכת המשפט בתיקים אחרים: "יושבים שם אנשים מנותקים מהמציאות. בגלל זה נשים עוד נאנסות ובגלל זה יש לנו מחבלים שנופשים בבתי כלא. ובעיקר יש הבדל בחומרת העונש אם אתה רוסי או כהה עור".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר