"חש זרות מוחלטת": ליאון רוזנברג מתקשה להסתגל לחיים בחו"ל

אחרי שהעתיק יחד עם בת זוגו את מגורי משפחתו לקפריסין, מגיש הטלוויזיה חלק עם הגולשים ברשת החברתית בקשיי הקליטה במקום החדש • "לבנות חיים במקום אחר זה חתיכת אתגר"

ליאון רוזנברג (ארכיון). צילום: מאיר פרטוש

אחרי שתוכנית הבוקר שלהם ירדה מהמסך הקטן ולא שבה אליו, פאולה וליאון רוזנברג החליטו לעשות שינוי גדול בחייהם ולהעתיק את מגוריהם לקפריסין. היום, (שני) כמעט תשעה חודשים אחרי טבח 7 באוקטובר שטלטל את הקריירה שלו, ליאון שיתף בעמוד הפייסבוק שלו במהמורות שהוא עובר יחד עם משפחתו בדרך לבניית חיים חדשים בארץ זרה.

"לבנות חיים במקום אחר זה חתיכת אתגר", הודה רוזנברג רגע לפני שסיפר על סיטואציה מורכבת שאליה נקלע במהלך מופע ריקוד של בנותיו. "לא מכיר אף אחד מההורים, אף ילדה לא הייתה עם הבנות שלנו באותו גן. אני חש זרות מוחלטת שהולכת ומתחדדת כשמנהלת הסטודיו פותחת בנאום מתרגש ביוונית קולחת. לא מבין אף מילה, ומופתע כשפתאום כולם צוחקים ממשהו שאמרה".

בהמשך שיתף גם באתגר ההסתגלות של בנותיו שילה וארבל. "הן נכנסו לסטודיו הזה באמצע השנה, כתחליף לסטודיו שבו רקדו בהוד השרון. הפרידה מהסטודיו הייתה מאוד כואבת עבורן, והכניסה לסטודיו הקפריסאי, לתוך קבוצה מגובשת, הייתה לא פשוטה בכלל".

לאחר מכן כתב על ההופעה הראשונה על הבמה שבה שילה וארבל מוקמו בשורה האחרונה. "צביטה בלב", שיתף. "ככה זה כשאתה במקום חדש. אתה צריך לבנות את עצמך מהשורה האחרונה ושום דבר לא בא בקלות. כשהבנות ירדו מהבמה אני ופאולה קמנו ומחאנו כפיים תוך כדי שאגות הכי חזקות מכולם. שישמעו אותנו מאחורי הקלעים וידעו כמה אנחנו גאים בהן. באמת שלא אכפת לי שיסתכלו עלינו מוזר. יש גם יתרון בזרות", הזכיר לעצמו.

ליאון ופאולה רוזנברג, צילום: טל גבעוני

רגע לפני שחתם את דבריו, סיפר על הגורם המניע שעומד מאחורי השינוי הגדול. "שתי הנערות האלה הן ההשראה שלי, המנוע שדוחף אותי לעשות את הדבר החדש שלי בעוצמה ובלי לוותר. לחתור לשורה הראשונה במה שאני עושה. בנחישות, בהתמדה, בחריצות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר