זוכה "האח הגדול" חושף: "זו הסיבה שיש ריבים על אוכל בבית"

ישראל אוגבלו, זוכה העונה התשיעית של הריאליטי הפופולרי, התיישב לפתור עבור הגולשים את אחת הסוגיות המעניינות ביותר: מדוע נוצרות תמיד מריבות סביב נושא האוכל בבית המפורסם • "תמיד יש דייר או שניים חסרי ביטחון שמרגישים שלא סיפקו את הסחורה", הוא אומר

ישראל אוגלבו. צילום: רונן אקרמן

תשובות מאחד שיודע: ישראל אוגלבו צפה ככל הנראה בריב הגדול שהתפתח בין הדיירת אורית טנג'י לתאומים נועם וברק מדר סביב נושא האוכל בבית "האח הגדול". לאחר מכן החליט להעניק אמש (שני) הסבר נרחב לעניין ולספר לצופים באמצעות סרטון שהעלה לאינסטגרם שלו מה באמת עומד מאחורי ההתכתשויות במטבח, שגורמות לא פעם לצופה בבית לזוז בספה בחוסר נוחות.

"'האח הגדול' סודות מבפנים", הכריז אוגלבו בכותרת לסרטון שהעלה בשעת לילה מאוחרת. "ריבים על אוכל בבית 'האח הגדול' זה לא תמיד משהו שכיף לצפות בו, אבל בואו נפתח את העניין הפסיכולוגי שקורה שם מעבר לכל הדרמה. בתחילת העונה אנשים מבססים את המעמד שלהם. כל אחד מביא את הדומיננטיות שלו לידי ביטוי. לפעמים יש דייר או שניים שנשארים באוויר. אין להם סיי בבית, הם מרגישים שהם לא מביאים את עצמם לידי ביטוי, שהם לא מביאים את הדומיננטיות שלהם", אמר.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎israel ogalbo‎‏ (@‏‎israel_ogalbo‎‏)‎‏

"בדרך כלל זה קורה לדיירים האלה, שלא מרגישים בנוח עם עצמם בבית, אז הם מתלבשים על עניין האוכל ומפתחים סביבו כל מיני סאגות למיניהן. למה? זה טבוע לנו בדי-אן-איי בתור בני אדם, בפרימיטיביות שלנו כאדם. איפה שנמצא האוכל - שם נמצאת הלהקה. אנחנו רוצים להתקרב ללהקה - אנחנו נשלוט בציר האוכל. זה מה שקורה בפסיכולוגיה שמאחורי הדבר הזה".

בהמשך העמיק בנושא והוסיף תובנה נוספת. "עוד דבר: שימו לב שיש ריב אחד גדול על אוכל בתחילת העונה בדרך כלל, בשבועות הראשונים, וריב אחד גדול בסוף העונה, בשבועות האחרונים. למה זה? הריב בתחילת העונה הוא לביסוס המעמד. מי שנשאר בלי מעמד - ניגש לעניין של האוכל. בסוף העונה תמיד יש איזה דייר או שניים חסרי ביטחון שמרגישים שלא סיפקו את הסחורה במהלך העונה - אז בוא נפתח איזה ריב על אוכל, ונראה, אולי הצופה ישים לב אליי שאני קיים בבית. אולי בסוף העונה הצופים יתנו לי עוד איזה כמה נקודות".

ישראל אוגלבו, צילום: צ'ינו

ומה היה לו להגיד לסיכום? "לא להתרגש מהם (מהדיירים)", המליץ אוגלבו. "יש חוק ב'האח הגדול' שכשנגמר האוכל בבית - האח מחויב לביא להם שני כיכרות לחם, קופסת שוקולד וקופסת שיבולת שועל. אז יש תמיד אוכל בבית 'האח הגדול' גם כשנגמר התקציב".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר